Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søker umiddelbart, jeg, men du vet....så superhemmelige forumer er kanskje ikke så lette å finne?

Ja, de er superhemmelige. Dette blir ikke lett for deg.

Skrevet

Ja, for atte TENK det din striledrolt! ;-)

Smella på`rei.

Skrevet

Nå blejeg glad. Jeg har sittet i flere timer og håpet noen ville si de hadde savnet meg. :rørt:

Jeg savner deg alltid.

Skrevet

Nei, det skjønner jeg godt.

Hadde ikke sluppet inn meg så lett jeg heller!

Skrevet

Jeg synes du skal søke om medlemskap på det superduperhemmelige forumet vårt. DEt gjelder egentlig for Knottus også.

Superhemmelig forum? Fortell!

Chatting orker jeg ikke, men et ok og upretensiøst forum kan være greit.

Skrevet

Du, det kom noen på kontoret her, mente ikke å stikke fra deg :) Vi snakkes!

Skrevet

Jeg savner deg alltid.

Det skulle bare mangle så pen som jeg er.

Skrevet

Superhemmelig forum? Fortell!

Chatting orker jeg ikke, men et ok og upretensiøst forum kan være greit.

Det forumet fungerer nesten som en chatt. Eller egentlig ikke. Men enhver diskusjon, eller forsøk på diskusjon sklir ut av dimensjoner så det holder.

Skrevet

Du, det kom noen på kontoret her, mente ikke å stikke fra deg :) Vi snakkes!

Jeg sovnet og forsov meg til å hente i barnehagen og på sfo. Jeg fortjener kongens fortjenstmedalje i gull.

Skrevet

Det skulle bare mangle så pen som jeg er.

Du er ordentlig tagbar i fylla.

Skrevet

Jeg sovnet og forsov meg til å hente i barnehagen og på sfo. Jeg fortjener kongens fortjenstmedalje i gull.

Jeg har veldig gode kontakter, så det kan vi ordne ;)

Skrevet

Jeg er ikke her, men jeg så den samme linken som hu derre Lion så (fra den hestegale kjerringa), så da måtte jeg jo glane innom. Klart det er rørende å være savnet.

Tenkte jeg bare skulle si hei, og fortelle at jeg har det bra.Jeg har blitt litt breiere over ræva siden sist da, ellers er det egentlig ikke så mye nytt. Ikke så rart, sånt et "spennende" liv som jeg lever.

Skrevet

Jeg er ikke her, men jeg så den samme linken som hu derre Lion så (fra den hestegale kjerringa), så da måtte jeg jo glane innom. Klart det er rørende å være savnet.

Tenkte jeg bare skulle si hei, og fortelle at jeg har det bra.Jeg har blitt litt breiere over ræva siden sist da, ellers er det egentlig ikke så mye nytt. Ikke så rart, sånt et "spennende" liv som jeg lever.

Ja, jeg har merket at du er breiere over rævva, jane. Jeg fikk jo se et bilde av den svære rævva di. Mi ræv er heller ikke så liten lenger. Forfallet har satt inn for fullt.

Skrevet

Jeg har veldig gode kontakter, så det kan vi ordne ;)

Ja, gidder du å høre med dem om det er mulig å få en medalje?

Skrevet

Ja, jeg har merket at du er breiere over rævva, jane. Jeg fikk jo se et bilde av den svære rævva di. Mi ræv er heller ikke så liten lenger. Forfallet har satt inn for fullt.

Det er da kjekt med svær ræv. Når den blir såpass stor, så kan man jo bruke den som spisebord.

Skrevet

Det er da kjekt med svær ræv. Når den blir såpass stor, så kan man jo bruke den som spisebord.

Ja, det er jo veldig lurt. Spisebord er ganske dyre nå om dagen. Man bør spare der man kan.

Skrevet

Jeg tror alt i alt vi skal være glade for at spenningen uteblir fra disse små, trivielle livene våre. Tross alt.

Breiere over ræva? Sier du det? Men mannen er vel fornøyd så lenge han har tilgang til den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...