Gå til innhold

Anbefalte innlegg

39,36 i feber.

Er ikke det ganske mye?

Eller måler jeg feil? Altså: Jeg la termometeret under tunga. Er liksom ikke helt sikker på hvor i munnen jeg skal plassere det.

Oida.. legg til en halv grad, så er det nok enda mer riktig. Kom deg under dyna, mann! Har hørt om veldig mange som har feber rundt 40 og sterk hoste i disse dager. Familien til søstra mi ligger strøken, likeså et par venner.

Håper det går fort over igjen! Pass på å få i deg masse drikke... god bedring!

Klem fra Namsos :)

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• morsan

6

• hare1365380455

6

• amber sun

4

ShitDiddelyDo

Oida.. legg til en halv grad, så er det nok enda mer riktig. Kom deg under dyna, mann! Har hørt om veldig mange som har feber rundt 40 og sterk hoste i disse dager. Familien til søstra mi ligger strøken, likeså et par venner.

Håper det går fort over igjen! Pass på å få i deg masse drikke... god bedring!

Klem fra Namsos :)

Sov fra 07:00 til rundt 17:00 i dag samt et par timer foran tv-n i kveld, så akkurat nå føler jeg ikke for å legge meg.

Men jeg sitter en del med dyna foran tv-n. :)

Så det er riktig å måle sånn jeg målte? Forsøkte uten at termometeret berørte noe, og da var feberen bare litt over 38.

hare1365380455

39,36 i feber.

Er ikke det ganske mye?

Eller måler jeg feil? Altså: Jeg la termometeret under tunga. Er liksom ikke helt sikker på hvor i munnen jeg skal plassere det.

Det er jo litt. Du kan også måle under armen og plusse på en halv grad. Hvordan er det i dag da? Drikk godt, varmt og kaldt.:)

Midt i munnen, uten å være i nærheten av noe legeme, målte den 38.1.

Det høres mer sannsynlig ut sånn jeg føler meg.

I bare løse lufta altså? Da vil nok tempen bli lavere.

Det går ikke an å måle for høyt, så jeg ville stolt mest på den høyeste målingen.

Den mest nøyaktige målingen får man et helt annet sted - bare spør småbarnsforeldre...

Annonse

Gjest eks-hallingen

Nei, den der har egentlig en fornuftig forklaring.

På stranda jeg lå på, Elli Beach, kom det daglig en greker rundt og delte ut reklame for en restaurant. Hver dag. Og han skøyt ut norske setninger med et slikt tempo at det kunne se ut som om noen hadde puttet penger, store penger, på ham.

Han var så voldsom at man bare måtte le.

Og setningene var som så:

100 kilo fårikål i Hallingdal, Heia Hamkam, Goddag Goddag, osv.

Han kunne sannsynligvis ikke et ord norsk, men så ut til å ha pugget noen dusin tullete setninger. De snakket han til gjengjeld nesten helt rent. :)

Akkurat.

Jeg hadde et lite gryende håp jeg da ;o)

ShitDiddelyDo

Det er jo litt. Du kan også måle under armen og plusse på en halv grad. Hvordan er det i dag da? Drikk godt, varmt og kaldt.:)

I dag er jeg mye bedre. Men jeg sov på flyet natt til i går, jeg sov litt på Gardermoen, jeg sov fra 7-17 på dagen i går, jeg sov foran tv'n i et par timer på kvelden, og jeg sov i så godt som hele natt.

Våknet bare opp av at jeg hadde svetta ned hele forbanna senga. Det var så vått at jeg faen meg måtte skifte på den midt på natta. Vi snakker så vått at jeg tror jeg må kjøpe ny dyne!

Men jeg tror kanskje jeg svettet ut det meste av faenskapet, for nå føler jeg meg faktisk veldig bra. Hoster mye mindre nå, snørrer litt men det må man jo gjøre regning med, og feberen føles akkurat nå fraværende. Men den kan naturligvis komme og gå litt.

Er nok fin igjen i morgen, tenker jeg, så det var nok bare masse søvn jeg trengte! :)

ShitDiddelyDo

Velkommen hjem!

Du har holdt høy sigarføring, skjønner jeg. Du får kurere forkjølelsen, sove deg godt inn igjen og få i deg litt sushi - så er du nok fit for fight igjen fort, kjenner jeg deg rett.

God bedring - fra

Bedre i dag, men det skulle vel bare mangle etter 30 timer hvor jeg må ha sovet 80-90 % av tiden. :)

Annonse

hare1365380455

I dag er jeg mye bedre. Men jeg sov på flyet natt til i går, jeg sov litt på Gardermoen, jeg sov fra 7-17 på dagen i går, jeg sov foran tv'n i et par timer på kvelden, og jeg sov i så godt som hele natt.

Våknet bare opp av at jeg hadde svetta ned hele forbanna senga. Det var så vått at jeg faen meg måtte skifte på den midt på natta. Vi snakker så vått at jeg tror jeg må kjøpe ny dyne!

Men jeg tror kanskje jeg svettet ut det meste av faenskapet, for nå føler jeg meg faktisk veldig bra. Hoster mye mindre nå, snørrer litt men det må man jo gjøre regning med, og feberen føles akkurat nå fraværende. Men den kan naturligvis komme og gå litt.

Er nok fin igjen i morgen, tenker jeg, så det var nok bare masse søvn jeg trengte! :)

Du får hive dyna i vaskemaskinen! Jeg tror det pleier å være slik at man svetter bort feberen. Men skal si du sov mye! Da sov og svettet du bort feberen da. Så det var det; nå blir du bare friskere og friskere...:) Så får du kose deg med film eller noe i helgen.:)

ShitDiddelyDo

Du får hive dyna i vaskemaskinen! Jeg tror det pleier å være slik at man svetter bort feberen. Men skal si du sov mye! Da sov og svettet du bort feberen da. Så det var det; nå blir du bare friskere og friskere...:) Så får du kose deg med film eller noe i helgen.:)

Er bra i morgen. Da skal jeg spise sushi! :)

Svetter så smått litt nå også, men det er nok bare den siste resten, for jeg føler meg ikke slapp lenger, ikke tett, og merker at jeg er bra igjen kjapt. Får jeg håpe. Bank i bordet og sånn. :)

Det går sikkert ikke an å vaske min billigdyne, så jeg får nok kjøpe en ny snart.

hare1365380455

Er bra i morgen. Da skal jeg spise sushi! :)

Svetter så smått litt nå også, men det er nok bare den siste resten, for jeg føler meg ikke slapp lenger, ikke tett, og merker at jeg er bra igjen kjapt. Får jeg håpe. Bank i bordet og sånn. :)

Det går sikkert ikke an å vaske min billigdyne, så jeg får nok kjøpe en ny snart.

Du får kjøpe en dyne som kan vaskes! Jeg trodde nesten alle dyner nå til dags kunne kastes i vaskemaskinen. Jeg har aldri ødelagt noen dyner; puter er en annen sak.... (Mannen min sover på en veldig klumpete pute-ting..)

Bedre i dag, men det skulle vel bare mangle etter 30 timer hvor jeg må ha sovet 80-90 % av tiden. :)

Det er flott at du har anledning til å sove så mye når kroppen ikke er helt i slag.

På den måten gir du den muligheten til bare å konsentrere seg om det den skal: Gjøre deg raskest mulig frisk.

Fortsatt god bedring!

ShitDiddelyDo

Hvordan går det med røykinga?

Har fortsatt ikke lyst på røyk. Men det må sies at jeg det siste året bare har røyket på fest, og en sjelden gang ellers.

Men nå er det slutt. Tenkte jeg skulle selge kartongen jeg kjøpte med meg hjem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...