Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor hadde du "festbasen" din?

Var du innom norskebarene? Var Yannis i vanlig form?

Prøvde du B52'en på Krona Bar?

Var du innom baren på Pearl Hotell? Traff du i så fall danske Anna der?

Favorittsted i bargata? Colorado? Eller den lille baren No Name med Che Guevara bak disken?

Så et sted at du ikke fant noe gresk mat du likte...da kan du ikke ha spist Stifado...?

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• morsan

6

• hare1365380455

6

• amber sun

4

ShitDiddelyDo

Hvor hadde du "festbasen" din?

Var du innom norskebarene? Var Yannis i vanlig form?

Prøvde du B52'en på Krona Bar?

Var du innom baren på Pearl Hotell? Traff du i så fall danske Anna der?

Favorittsted i bargata? Colorado? Eller den lille baren No Name med Che Guevara bak disken?

Så et sted at du ikke fant noe gresk mat du likte...da kan du ikke ha spist Stifado...?

Nei, det spiste jeg ikke. Jeg har bare smakt mossaka og noe som het yousiki eller noe sånt.

Gyros og Tzaziki var derimot veldig godt.

I bargata ble jeg stort sett værende på African Bar. Ble kasta inn der ganske tidlig av en nordmann, og skjenket sønder og sammen. Så det ble stort sett stedet jeg dro til. Ellers var jeg innom en del andre steder, men med unntak av Big Brother husker jeg ikke hva de het.

Collorado var alltid stedet utpå natta. De hadde et jævla bra liveband der. Skikkelig profesjonelle!

Pearl Hotell fant jeg aldri (uten at jeg lette så veldig, men jeg så det i hvert fall ikke), og på norskebaren var jeg og så norske fotballkamper 3 ganger. Aner ikke hva folka het, men det var raske med hente ny drikke. Det skal de ha. :)

Men det var de for øvrig overalt.

Jeg drakk en del B-52, og den jeg likte beste var faktisk den på African Bar.

Ellers var det Elli Beach jeg holdt meg til, og etter hvert som jeg fant en favorittrestaurant Victoria like ved siden av Norske Baren. Der ble det både lunch og middag de siste 4 dagene.

Nei, det spiste jeg ikke. Jeg har bare smakt mossaka og noe som het yousiki eller noe sånt.

Gyros og Tzaziki var derimot veldig godt.

I bargata ble jeg stort sett værende på African Bar. Ble kasta inn der ganske tidlig av en nordmann, og skjenket sønder og sammen. Så det ble stort sett stedet jeg dro til. Ellers var jeg innom en del andre steder, men med unntak av Big Brother husker jeg ikke hva de het.

Collorado var alltid stedet utpå natta. De hadde et jævla bra liveband der. Skikkelig profesjonelle!

Pearl Hotell fant jeg aldri (uten at jeg lette så veldig, men jeg så det i hvert fall ikke), og på norskebaren var jeg og så norske fotballkamper 3 ganger. Aner ikke hva folka het, men det var raske med hente ny drikke. Det skal de ha. :)

Men det var de for øvrig overalt.

Jeg drakk en del B-52, og den jeg likte beste var faktisk den på African Bar.

Ellers var det Elli Beach jeg holdt meg til, og etter hvert som jeg fant en favorittrestaurant Victoria like ved siden av Norske Baren. Der ble det både lunch og middag de siste 4 dagene.

Så feriemålet frister til gjemtagelse da?

Sov fra 07:00 til rundt 17:00 i dag samt et par timer foran tv-n i kveld, så akkurat nå føler jeg ikke for å legge meg.

Men jeg sitter en del med dyna foran tv-n. :)

Så det er riktig å måle sånn jeg målte? Forsøkte uten at termometeret berørte noe, og da var feberen bare litt over 38.

Temperaturmålet skal forøvrig legges under tunga når du måler feberen i munnen.

:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...