poke Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Skal bestille hotelrom for foreldrene mine. Hva er forskjellen på twin room og double room? Og hva betyr ironing facilities? http://www.hotellweb.no/hotelcitysearch2.php?mode=2&city=ABERDEEN&stateProvince=&country=GB&arrivalDay=23&arrivalMonth=8&departureDay=25&departureMonth=8&numberOfRooms=1&room-0-adult-total=4&room-0-child-total=0&image.x=66&image.y=4 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Ironing facilities betyr at det er mulighet for å stryke klær. Jeg tror forskjelle er om det er en dobbeltseng eller to enkle senger. Men er ikke 100% sikker... 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 twin beds = at det er to enkeltsenger, så da antar jeg at et twin room har dette, og at et double room har en dobbeltseng. 0 Siter
poke Skrevet 25. august 2005 Forfatter Skrevet 25. august 2005 twin beds = at det er to enkeltsenger, så da antar jeg at et twin room har dette, og at et double room har en dobbeltseng. Aha! Ja, det stemmer helt sikkert. Takk, takk 0 Siter
poke Skrevet 25. august 2005 Forfatter Skrevet 25. august 2005 Ironing facilities betyr at det er mulighet for å stryke klær. Jeg tror forskjelle er om det er en dobbeltseng eller to enkle senger. Men er ikke 100% sikker... Tusen takk for svar! Nå ble det lettere å finne ut av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.