ShitDiddelyDo Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Helgardering: Sendte du meg en mail nå? Er ikke så anonym når jeg svarer, så jeg tenkte å forvise meg om at det ikke står en gærning bak før jeg svarer. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 "forvise meg om at det ikke står en gærning bak før jeg svarer" Jøss, da har hun fått i seg nok rødvin:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 "forvise meg om at det ikke står en gærning bak før jeg svarer" Jøss, da har hun fått i seg nok rødvin:) Neida. ) For det første drikker jeg bare hvitvin og for det andre stopper jeg etter et par glass som regel. ) Har ikke tenkt å drive noen sjikane av SDD, var bare noe jeg ville diskutere med ham. ) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Neida. ) For det første drikker jeg bare hvitvin og for det andre stopper jeg etter et par glass som regel. ) Har ikke tenkt å drive noen sjikane av SDD, var bare noe jeg ville diskutere med ham. ) Bare en spøk fra meg (igjen) Selvsagt bør du drikke mer - det skal jeg også. Skål;) 0 Siter
cecily Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 "forvise meg om at det ikke står en gærning bak før jeg svarer" Jøss, da har hun fått i seg nok rødvin:) *prikke på skulderen* Det kan være lurt det enkelte ganger ;-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 *prikke på skulderen* Det kan være lurt det enkelte ganger ;-) Hva mener du? Har jeg sendt noe nå? 0 Siter
cecily Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Hva mener du? Har jeg sendt noe nå? Mnæei, tro'kke det, ikke nå. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Mnæei, tro'kke det, ikke nå. Tror jeg sletta adressa di etter at du hytta med neven:-) 0 Siter
cecily Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Tror jeg sletta adressa di etter at du hytta med neven:-) Hehe, nå måtte jeg le. *fnis* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 Ja. ) Send det du ville sende, så skal jeg svare! Men jeg legger meg nok snart, så jeg får sikkert ikke gitt noen genuine råd før i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.