Gå til innhold

Våknet akkurat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet akkurat av at minstejenta grein og ville ha sutten. Jeg sovnet i senga sammen seksåringen for en time siden. Fireåringen sover sammen med pappaen på sofaen...

Vi som skulle ha reker og hvitvin i kveld...!!!!

Gjest RødRubin
Skrevet

Det er ikke for sent med reker og hvitvin;)

Skrevet

Nei og nei....romansene får lide når man har småbarn ja! Her var alle tre i seng kl. 20.30 og vi har hatt grillet biff men nyplukkede kantareller i fløtesaus...Skulle hatt rødvin, men øl er en trøst!

Skrevet

Hehe...

Kos dere ;)

Det ble en særdeles lite koselig kveld :-(

Gubben fortsatte å sove. Jeg har spist reker og drukket hvitvin...

Skrevet

Det er ikke for sent med reker og hvitvin;)

Nei, det mente jeg og. jeg fikk 4-åringen i seng, og dekket på. Gubben fortsatte med snorkingen. Kommentar: "Hvorfor la du deg til inne hos ham? Du skulle jo komme inn og hente jentungen!"

Jeg prøvde sikkert ti ganger å vekke ham. En gang sa han at han ville ha ei skive med reker. Jeg pillet masse reker til ham og la på skiva - han snorker likegodt,,,!

Skrevet

Nei og nei....romansene får lide når man har småbarn ja! Her var alle tre i seng kl. 20.30 og vi har hatt grillet biff men nyplukkede kantareller i fløtesaus...Skulle hatt rødvin, men øl er en trøst!

Det hrtes godt ut. Det var ikke særlig koselig å sitte å spise reker alene. Tror aldri jeg har gjoprt det før...

I morgen skal jeg være med på et utdrikningslag, så da får min kjære sitte alene med rekene!

Og jeg som hadde pyntet med nye duker og nye lys i turkis... :-(

Skrevet

Det ble en særdeles lite koselig kveld :-(

Gubben fortsatte å sove. Jeg har spist reker og drukket hvitvin...

-og jeg sier god natt til deg og ha en hyggelig helg videre:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...