Gjest prust Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg våknet akkurat av at minstejenta grein og ville ha sutten. Jeg sovnet i senga sammen seksåringen for en time siden. Fireåringen sover sammen med pappaen på sofaen... Vi som skulle ha reker og hvitvin i kveld...!!!! 0 Siter
Gjest RødRubin Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Det er ikke for sent med reker og hvitvin;) 0 Siter
bb71 Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Nei og nei....romansene får lide når man har småbarn ja! Her var alle tre i seng kl. 20.30 og vi har hatt grillet biff men nyplukkede kantareller i fløtesaus...Skulle hatt rødvin, men øl er en trøst! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Hehe... Kos dere Det ble en særdeles lite koselig kveld :-( Gubben fortsatte å sove. Jeg har spist reker og drukket hvitvin... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Det er ikke for sent med reker og hvitvin;) Nei, det mente jeg og. jeg fikk 4-åringen i seng, og dekket på. Gubben fortsatte med snorkingen. Kommentar: "Hvorfor la du deg til inne hos ham? Du skulle jo komme inn og hente jentungen!" Jeg prøvde sikkert ti ganger å vekke ham. En gang sa han at han ville ha ei skive med reker. Jeg pillet masse reker til ham og la på skiva - han snorker likegodt,,,! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Nei og nei....romansene får lide når man har småbarn ja! Her var alle tre i seng kl. 20.30 og vi har hatt grillet biff men nyplukkede kantareller i fløtesaus...Skulle hatt rødvin, men øl er en trøst! Det hrtes godt ut. Det var ikke særlig koselig å sitte å spise reker alene. Tror aldri jeg har gjoprt det før... I morgen skal jeg være med på et utdrikningslag, så da får min kjære sitte alene med rekene! Og jeg som hadde pyntet med nye duker og nye lys i turkis... :-( 0 Siter
Hønemoren Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Det ble en særdeles lite koselig kveld :-( Gubben fortsatte å sove. Jeg har spist reker og drukket hvitvin... -og jeg sier god natt til deg og ha en hyggelig helg videre:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.