Gjest Oslo-boer Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Hvor får jeg kjøpt en god, men ikke altfor dyr, hengekøye? Jeg vil ha en sånn med tverrpinne i hver ende slik at køyen ligger utover også når den ikke er i bruk (ikke sånn som krøller seg sammen til en lang pølse når man ikke ligger i den). For jeg tror førstnevnte er lettere for små barn å kunne bruke også. Jeg har stativ til den, vil bare ha selve hengekøyen. Men ikke for dyrt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Lurer på om jeg ikke kjøpte min på Jysk jeg... Desverre ble den liggende ute i både vær og vind i nesten et helt år, så den var full av jordslag da veranda-sesongen startet. 0 Siter
Gjest Pang!Bang! Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Sjekk på lekebutikken, de har reklamert med akkurat slike har jeg sett. 0 Siter
Gjest Oslo-boer Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Takk for tips! De hadde ikke verken på Jysk eller i lekebutikkene, men vi fant flere typer på Skeidar, og har nå kommet hjem med en som vi er veldig fornøyd med! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.