Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mann 30år. Jeg har hatt problemet hele livet. Jeg er gift og har barn og fungere fint, men enkelte ganger har det kommt små hvite flak i sæden. Disse hvite flakene kunne jeg se under forhuden enkelte ganger. Disse flakene kom første gang for ca 8-10år siden. Det som har forandret seg nå er at disse flakene har samlet seg under penishode og danner 2 harde små klumper. Når det er kaldt i været og penis er slapp så kan det være veldig ømmt. Er dette balanitt? En annen ting som har kommt den siste mnd er hvite avgrensende områder på testikklene som jeg misstenker er sopp. Jeg har ikke særlig lyst til å gå til fastlegen med dette problemet. Hva gjør jeg og hva er dine synspunkter på den trange forhuden som aldri har vært over penishode.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195874-trang-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...