Gå til innhold

hva gjør dere alene i helga

Anbefalte innlegg

Gjest alene i helga
Skrevet

Er det fler som er alene hele helga.

jentungen er hos pappaen og jeg har avlyst festen jeg skulle på i kveld pga at jeg ikke er i form.

Ser ikke ut som jeg får noe besøk heller.

Hender ganske ofte at jeg er alene hele helga om jeg ikke skal på noe spesielt, kino, fest etc.

Tar meg en tur og ser i butikker på formiddagen, men ellers blir det til at jeg sløver hjemme. Surfer litt for mye på internett osv.

Hva gjør dere andre som er alene

Skrevet

De få gangene jeg er alene benytter jeg tida til å vaske, rydde, sortere ditten og datten, tørke støv, vaske omganger med klær som bare blir liggende, skifte på senga, vaske opp... Og så er det internett og tv resten av dagen.

Skrevet

Jeg har tenkt å være hjemme jeg hvis ikke noe spennende dukker opp. Men så er jeg i dårlig form i dag. Er det høsten som melder sin ankomst tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...