Gjest alene i helga Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Er det fler som er alene hele helga. jentungen er hos pappaen og jeg har avlyst festen jeg skulle på i kveld pga at jeg ikke er i form. Ser ikke ut som jeg får noe besøk heller. Hender ganske ofte at jeg er alene hele helga om jeg ikke skal på noe spesielt, kino, fest etc. Tar meg en tur og ser i butikker på formiddagen, men ellers blir det til at jeg sløver hjemme. Surfer litt for mye på internett osv. Hva gjør dere andre som er alene 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 De få gangene jeg er alene benytter jeg tida til å vaske, rydde, sortere ditten og datten, tørke støv, vaske omganger med klær som bare blir liggende, skifte på senga, vaske opp... Og så er det internett og tv resten av dagen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Jeg har tenkt å være hjemme jeg hvis ikke noe spennende dukker opp. Men så er jeg i dårlig form i dag. Er det høsten som melder sin ankomst tro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.