Gjest dina2 Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Har laget meg ei liste på 20 punkter over ting jeg skal gjøre i løpet av de neste dagene i huset og hagen. Så stryker jeg de ut etterhvert, fikk litt mer arbeidslyst av det. Gjor tre punkter allerede i går kveld:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Her ville lista blitt lang, lang, lang... Men kanskje verdt et forsøk. Ryddet nettopp ut pizzarestene fra i går kveld. Satt de bare på kjøkkenbordet da, så ryddet er vel feil ord... flyttet gjorde jeg. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Her ville lista blitt lang, lang, lang... Men kanskje verdt et forsøk. Ryddet nettopp ut pizzarestene fra i går kveld. Satt de bare på kjøkkenbordet da, så ryddet er vel feil ord... flyttet gjorde jeg. He, he Den var god. heretter skal jeg si at jeg har flyttet rotet fra stua til kjøkkenet eller fra badet til soverommet. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Slik gjør vi det her i heimen også. For oss fungerer det kjempebra! 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Kom nettopp på at jeg har en liste hengende på kjøleskapet som jeg skrev før sommeren. Omtrent halvparten er strøket ut. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 He, he Den var god. heretter skal jeg si at jeg har flyttet rotet fra stua til kjøkkenet eller fra badet til soverommet. Har heldigvis en samboer som har ansvaret for alt som har med kjøkkenet å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.