Gå til innhold

Hva feiler det meg?


xante

Anbefalte innlegg

Hei, Eg er en gutt på 24 år.

Har jobbet i 6 år snart i samme bedrift og der er det stress hele dagen, alt som blir gjort skal skje med en gang og alle funksjoner som blir gjort i løpet av dagen blir loggført og lagt i et system som alle i bedriften ser hvilken kvalitet som blir gjort. Jobber som kjøreleder i et transportfirma. Eg føler at kroppen min ikkje takler dette presset.

Lurer på om eg har stress symptom eller andre sjukdommmer?

* Hjertebank, svimmelhet, kvalme (av og til), hodeverk (av og til), Hender begynner å skjelve når eg jobber for mye, Kroppen føles veldig varm av og til, men ikkje feber, Er vanskeleg å puste av og til, er omtrent som noen knytter brystkassen min, vakner midt på natten og svetter og syns hjerte går veldig fort. Har blitt veldig sjy mot å være med mye folk, Når eg står opp om morgenen føles det som en plage å reise på jobb.

Fikk disse symptomene for ca. 6 uker siden.

Har hatt problem med å sove, bare ligget å tenkt på kva som kan være galt med meg.

Fikk noen Vival tabletter hos min Far og eg har tatt en tablett 30 min før eg har lagt meg og da har eg sovet bra, men blir veldig tung i hodet av disse dagen etter. Er det normalt?

Kroppen føles ikkje som den fungerer som den skal, er svimmel og syns det går ut over synet, men dette er kanskje noe eg syns.

Håper du kan hjelpe meg med kva som kan være galt med meg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er hyggelig at din far er så raus og spandabel, men dersom fyren ikke er lege bør du la vær å tygge vival du har fått av ham.

I første omgang bør du la vær å tygge Vival i det hele tatt.