Gå til innhold

imovane/zopiklon


Gjest vil ikke bli avhengig av den

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Derfor er det en regel jeg har hatt for meg selv at den dagen 7, 5 mg imovane ikke lenger virker på meg, slutter jeg å bruke dem. Det var ikke noe problem i forhold til abstinenser, men søvnproblemene kom jo tilbake. Likevel er det det riktige å gjøre. Trenger ikke et avhengighetsforhold opp på alt.

Jeg har dem liggende, om noen mnd kanskje de virker igjen. Men jeg trengte i hvertfall en pause.

Vh bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest televimsen

Ja, og de slutter fort å virke på mange. Hvis 7,5 mg ikke virker, eller slutter å virke, er det ganske sikkert feil medisin til deg.

Jeg har dem liggende og bruker dem bare 2 ganger i uka, 7,5 mg, det funker fint. Jeg bruker dem for å "rette opp" sovemønsteret etter ca 3 dager, ellers blir jeg fryktelig sliten på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse sovemedisinene er lite avhengighetsskapende i forhold til mange andre typer. Noe som er enda mindre avhengighetsskapende er Tolvon.

Jeg har hatt veldig god nytte av dem og ikke legger jeg på meg av de heller slik jeg gjorde av Tolvon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse sovemedisinene er lite avhengighetsskapende i forhold til mange andre typer. Noe som er enda mindre avhengighetsskapende er Tolvon.

Jeg har hatt veldig god nytte av dem og ikke legger jeg på meg av de heller slik jeg gjorde av Tolvon.

Tolvon er da antidepressiva, ikke sovemiddel.

Jeg har prøvd Tolvon over en periode men sovnet ikke på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tolvon er da antidepressiva, ikke sovemiddel.

Jeg har prøvd Tolvon over en periode men sovnet ikke på dem.

Jeg fikk faktisk Tolvon som sovepiller før jeg fikk Imovane. Tolvon gjorde meg faktisk så trøtt at de fungerte som sovepiller, men måtte slutte på dem pga. overspising. Bodde omtrent på butikken og i kjøleskapet mesteparten av døgnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk Tolvon som sovepiller før jeg fikk Imovane. Tolvon gjorde meg faktisk så trøtt at de fungerte som sovepiller, men måtte slutte på dem pga. overspising. Bodde omtrent på butikken og i kjøleskapet mesteparten av døgnet..

Jeg ble ikke sulten engang og jeg som trengte å legge på meg. Derimot gikk jeg hele dagen som i en rus, skikkelig ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse sovemedisinene er lite avhengighetsskapende i forhold til mange andre typer. Noe som er enda mindre avhengighetsskapende er Tolvon.

Jeg har hatt veldig god nytte av dem og ikke legger jeg på meg av de heller slik jeg gjorde av Tolvon.

I følge min psyk. er det svært individuelt hvor fort immun en blir av dem. Noen kan gå på dem i lang tid uten å måtte gå opp i dose, andre blir dessverre immune på kort tid.

Så du er nok blant de heldige. Selv ble jeg kjapt immun, dvs 7.5 mg gjorde ikke nattesøvnen min bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...