Gå til innhold

Hadde full bukplastikk på Tirsdag..

Anbefalte innlegg

Ble operert i oslo og sendt hjem til Finnmark dagen etter med 2 drens poser. Magemusklene ble også sydd fast.

Idag er det søndag og det er like vondt å røre på seg. Bodyen er så stram at jeg har problemer med å puste skikkelig.

Når skal dette gi seg???

Drens posene kommer enda ikke under 30 ml på et døgn så de får jeg ikke fjernet. Imorgen er siste frist for akkurat det, men hva skjer når sårene ikke er ferdige med væskingen? Slangene blir jo å gro inn i huden til slutt.

Det eneste postitive er at jeg klarte å legge vekk røyken omsider da...

Men nå er jeg lei av å være så dårlig. Hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid!!

Blir i kjempedårlig humør av dette..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196053-hadde-full-bukplastikk-p%C3%A5-tirsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok BP for et år siden. Sydde ikke fast musklene da... Jeg hadde svært lite smerter. Var opp og gikk samme dag. Drenene tok jeg ut etter en uke - det var litt ekkelt å ta dem ut men befriende etterpå. Tror det at du røyker og at du sydde fast musklene gjør smertene større og rekreasjonstiden mye lengre.

Jeg ble derimot ikke fornøyd med resultatet. Syns magen fortsatt står mye ut. Var og fikk justert arrene og tatt ekstra liposkulptur på fredag. Håper det bedrer resultatet.

• 2 uker senere...

Gratulerer med vel overstått operasjon. Jeg tok full BP med mageoppstramming for et år siden. Hadde smerter i noen dager. Legen kom hjem til meg to dager etter inngrepet og fjernet drenet.

I snittet hadde jeg ingen smerter, og hadde nok gungert fint med bare bukplastikk, men magemusklene var godt sydde.

Håper smertene snart går bor. Lykke til videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...