Gå til innhold

Kan jeg få ny attføring


Simone

Anbefalte innlegg

For et og et halvt år siden gikk jeg på attføring. Jeg jobbet tidligere på kontor og var sykemeldt et år før attføringen tiltok. Det ble satt opp en handlingsplan fra aetat om at jeg tok fagbrev i kontorfag/næringsakademiet i min attføringsperiode. Perioden varte i ca et og et halvt år, var ferdig attført i juni 1999. Jeg fikk barn i okt. 1999 og var hjemme i et år. Jeg har jobbet siden det, men ikke i det jeg var attført til. Mitt spørsmål er : Kan jeg søke om ny attføring da jeg mener at attføringen jeg tok ikke har bidratt til at jeg kan jobbe på kontor pga store muskulære plager, hver gang jeg begynner og jobbe i en slik jobbsammenheng tiltar plagene betydelig og jeg føler meg helt dårlig etter en liten jobbeperiode.? Hva må til før jeg eventuelt kan søke om ny yrkesrettet attføring. Attføringen jeg tok var jo heller ikke i tråd med den tidligere jobb, da mener jeg at det førte ikke frem med samme yrke på en måte.Kan jeg be legen skrive en attest på at jeg ikke har blitt riktif attført vedr. mine plager ? Håper noen forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...