Gå til innhold

P-piller igjen...(sexlyst)


Catzy

Anbefalte innlegg

Er det sant at man kan miste sexlysten helt av p-piller?? Jeg går selv på Trionetta... Noen som har erfaringer med å miste sexlysten med dette merket??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har gått på Trionetta nå i snart ett år,og jeg har ikke merka noe nedsatt sexlyst. Men vi reagerer sikkert ikke likt,så selv om ikke jeg fikk nedsatt sexlyst,så er det jo mulig at du får det. Men prøv deg frem og snakk med legen og hør om det kanskje er et annet merke som ikke gir det symptomet.Det er jo mulig!!

Lykke til og koz fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dessverre helt sant. Det gjelder ikke kun Trionetta, men også de aller fleste andre p-piller. Egentlig ganske ironisk, når man tar p-piller for å kunne så fritt som mulig ha den sexen man ønsker, og så har man plutselig ikke lyst på det lenger… Hvertfall ikke så mye som før. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har gått på Trionetta nå i snart ett år,og jeg har ikke merka noe nedsatt sexlyst. Men vi reagerer sikkert ikke likt,så selv om ikke jeg fikk nedsatt sexlyst,så er det jo mulig at du får det. Men prøv deg frem og snakk med legen og hør om det kanskje er et annet merke som ikke gir det symptomet.Det er jo mulig!!

Lykke til og koz fra

Jeg går også på Trionetta, og jeg har egentlig ikke merka noenting til mindre sexlyst. Det eneste som evnt. kunne dempe lysten var da jeg la på meg 3 kilo, men de forsvannt i løpet av 1-2 mnd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi ikke bare mistet sex-lysten, hun fikk også noen voldsome humørsvingninger... Og sammen med de allerede eksisterende "før-jeg-får-mensen"-humøret, så ble det litt mye...

Men det har gått over nå, hun har nemlig sluttet med pillen :)

Så nå er alt fryd og gammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker

Dama mi ikke bare mistet sex-lysten, hun fikk også noen voldsome humørsvingninger... Og sammen med de allerede eksisterende "før-jeg-får-mensen"-humøret, så ble det litt mye...

Men det har gått over nå, hun har nemlig sluttet med pillen :)

Så nå er alt fryd og gammen.

Test

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...