Gå til innhold

hvor kan jeg få hjelp?


testkanin

Anbefalte innlegg

Ble mye mobbet på barneskolen, masse PPT møter og var stort sett i 'trøbbel' hver dag. Etter jeg kom meg over på ungdomskole gikk ting mye bedre. Egentlig ikke tenkt noe mer på det siden da.

I januar ble det noe rot med utbetaling av studielån, fikk ikke kjøpt bøker, falt bak på arbeid og alt bare raste sammen.

Var borte fra forelesninger og slikt resten av semesteret. Fikk time hos psykolog-tjenesten på samskipnaden i bergen men psykologen gav lite utbytte. var mest snakk om å sove rett og komme seg på forelesninger. prøvde å snakke om det som er vanskelig men han penset raskt samtalen tilbake på snakk om søvnrytme :(

Sliter fremdeles med mareritt (noen av ting som har skjedd før, andre tilfeldige) og sover dårlig. humøret svinger kraftig.. Prøver å fortsette utdanningen men er nesten umulig å konsentrere seg om noe. Ingen lyst eller energi til å gjøre noe som helst.

Vet ikke hvor jeg skal gå for å få hjelp. Fastlegen min har jeg møtt en gang... de byttes ut fort virker det som. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Orker ikke fortsette slik som det er nå. En dag går helt fint, neste sitter jeg bare å gråter halve dagen :(

Håper du kan gi meg litt informasjon om hvor jeg kan få hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg, så ville jeg ha kontaktet legen min fortest mulig og fortelle ham/henne hvor fælt du har det. Kanskje trenger du medisiner og terapi? Jeg har selv klart å spolere 2 år av min utdanning på grunn av psykiske problemer, men det går bedre nå. Utdanningen er viktig. Vær åpen med lærerne og rådgiver ved utdanningsinstitusjonen, slik at de kan legge til rette for deg.

Håper du snart får hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...