Giftmannbergen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Min kone har hatt problemer med lukt fra skjeden en del ganger de siste årene. Etter sex har jeg kjent lukt fra penis også (ingen andre plager). Hun holder nå på med en ny behnadling (Zidoval 7,5mg) som varer i 5 dager. Det som er nytt denne gangen er at jeg kjente den samme lukten fra penis 6 dager etter siste samleie (ikke vært lukt i mellomtiden). Ut i fra det vi har lest skal en slik bakterie ikke være seksuelt smittsom, men hvorfor opptår det samme lukt fra Penis? Kan det være mulig at jeg har noe som smitter henne? Vi har vært sammen i 10år men hadde ett trekant forhold for 4år siden(kun oralsex). Vi er ikke testet etter dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/196211-bakteriell-vaginose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endelig luktfri! Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har nylig vært hos legen med samme problemet selv. Hadde vært plaget av BV i over ett år, og holdt på å bli gal! (Jeg er kvinne) Er derfor litt oppdatert på dette her for øyeblikket. Det er sant nok ikke en kjønnsykdom, men forårsakes av en bakterie som finnes naturlig i kroppen. Lukten oppstår når denne bakterien tar overhånd, og det kan oppstå både hos kvinner og menn. Det er derfor fullt mulig å sende denne "smitten" frem og tilbake, hvis bare en av dere behandles. Da gir du henne en ny dose bakterier som begynner å blomstre opp på nytt... Legen anbefalte derfor at også partenern burde. behandles. Min mann tok ikke kuren, men han har heller ikke hatt noen symtomer. Jeg fikk en hestekur med Flagyl tabletter. Skulle ta 5 tabletter 2 ganger med en dags mellomrom, og det tok knekken på problemet! Fikk også med en ekstra dose i tilfelle tilbakefall, som er ganske vanlig. Men har vært heldig hittil (ca 2 mnd siden) Så det høres ut som du også burde ta kuren samtidig som din kone. Da blir dere forhåpentligvis kvitt problemet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/196211-bakteriell-vaginose/#findComment-1374917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.