Gå til innhold

Fotvorte

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd alt, men mannen min har fortsatt en stor fotvorte med mange røtter under den ene foten. Nå har vi holdt på med verucid i 2 uker uten noe resultat. Det eneste som har skjedd er at røttene blir mer synlige. Mørkere og tydeligere å se.

Hvor lenge skal man holde på med verucid?

Lurer på om han må skjære de vekk.

- Sofies mamma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196249-fotvorte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest orginull

Legen vår fryser bare og det hjalp ikke. HVor tar jeg kontakt for å brenne/skjære? Han er villig til alt, men det er jeg som organiserter : )

Har du spurt legen som prøvde å bli kvitt vorta, han burde vel kanskje vite om hvor/hvem som utfører skjæring/brenning. Er ikke fra Oslo området(om du er det)så jeg veit ikke hvem som gjør hva hvor der. Snakk med en lege eller søk på nettet(?) Da jeg var lita jente fikk jeg en slik en etter å ha sprunget barføtt en plass jeg ikke burde gjort det.Sikkert barneskole-dusjen(litt vanskelig å unngå men..) :o/ jeg fikk noen timer på sykehus med jevne mellomrom der legen iste vekk styggedommen, noe som var forferdelig vondt. Mener også det er noe man kan smøre på som skal hjelpe, uten at jeg er helt sikker på hva det er. Lykke til da :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196249-fotvorte/#findComment-1383709
Del på andre sider

Har du spurt legen som prøvde å bli kvitt vorta, han burde vel kanskje vite om hvor/hvem som utfører skjæring/brenning. Er ikke fra Oslo området(om du er det)så jeg veit ikke hvem som gjør hva hvor der. Snakk med en lege eller søk på nettet(?) Da jeg var lita jente fikk jeg en slik en etter å ha sprunget barføtt en plass jeg ikke burde gjort det.Sikkert barneskole-dusjen(litt vanskelig å unngå men..) :o/ jeg fikk noen timer på sykehus med jevne mellomrom der legen iste vekk styggedommen, noe som var forferdelig vondt. Mener også det er noe man kan smøre på som skal hjelpe, uten at jeg er helt sikker på hva det er. Lykke til da :o)

Nytter ikke å fryse. Da anbefalte legen verucid. Prøver det nå, på 3. uker. Mye somhar blitt borte allerede, men det gjelder jo å bli kvitt alt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196249-fotvorte/#findComment-1383729
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...