Kennayeh Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 HeiJeg har de siste 3 årene vært veldig plaget med inngrodd tånegl på høyre stortå. Jeg har hatt flere penicillin-kurer (4 eller 5) og jeg har gått til fotterapeuter. Min fastlege har også forsøkt å fryse bort kjøttet som er i veien for neglen når den kommer ut. Men ingen ting hjalp.Oktober/november i fjor ble det så ille at legen min opererte bort hele neglen. Jeg fikk beskjed om å ikke røre den og den skulle bli helt fin om 6 måneder. Jeg har ikke hatt vondt intill for noen uker siden. Nå er den snart helt utvokst, men den har blitt ganske tykk, og nå gjør det også litt vondt på sidene igjen. Det virker som den begynner å gå i samme sporet igjen.Operasjonen var meget smertefull. Legen fikk ikke bort betennelsen før operasjonen, og derfor hjalp ikke lokalbedøvelsen slik den skulle. (sa legen)Finnes det noen alternativ til operasjon? Jeg har hørt om etsing av neglrot. Hva er dette? og hvem utfører det? Jeg er villig til å prøve alt annet enn ny operasjon. mvhKenneth 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/196272-inngrodd-t%C3%A5negl/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.