Gjest batteri Skrevet 17. februar 2001 Del Skrevet 17. februar 2001 etter noen måltider står magen rett ut og den er knallhard.vanligvis pleier jeg å holde igjen magen for at dne ikke skal stå ut,pga.mye luft. men avogtil går ikke dette,når jeg er veldig oppblåst.magen blir rett og slett diger!!også kjenner jeg d mest på venstre side av magen,da kommer d lyder fra magen mest på venstre side og d kjennes en ubehagelig følelse der. kjenner liksom at lufta går rundt i magen...æsj d er så ekkelt! avogtil kjennes d som d brenner i magen,eller ett slags sug..klarer ikke helt beskrive d. jeg blir oppblåst samme hva jeg spiser. vet ikke helt hva jeg bør unngå av mat heller,prøve rå unngå løk og brokkoli. har hørt at jeg ikke bør spise for mye grønnsaker og frukt, men d må jeg for jeg liker d dessuten liker jeg å spise sunt,dessuten hjelper d på fordøyelsen. så,iss d forverrer problemet,hva skla jeg gjøre da? kan jeg ta sånn tablett som skal bryte ned fibrene i maten eller noe sånt? husker ikke helt hva den heter, men den skal hjelpe mot oppblåst mage etter fiberrikt matinntak. jeg HATER magen min, dauer nesten når jeg ser meg i speilet. jeg føler meg feit med den magen!!og d gjør d ikke bedre når jeg får høre avogtil at jeg ser gravid ut.så ingen trenger si til meg at jeg er for kroppsfiksert osv, dere vet bare ikke hvordan d er. d er ikke bare kroppsfiksering,d er UBEHAGELIIIIIG!! forresten,hver gang jeg er på dom kommer d mye luft ut og d hjelper litt.men jeg må avogtil holde lufta inne, d går nemlig bare ikke an å gå rundt og prompe over alt!!!dessuten kommer d lyder fra magen hele tida,rumler og skummer og....ååh! og d ser ihvertfall dust ut siden jeg egentlig er tynn ellers på kroppen. alle vil ha flatere mage og trener for å få d ,men d hjelper jo ikke for meg da...!!:-( please,gi meg noen gode råd,eller hjelp meg noen... hater dette!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19632-s%C3%A5-vanvittig-oppbl%C3%A5st/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 18. februar 2001 Del Skrevet 18. februar 2001 Til batteri Det virker åpenbart at du har en slags irritasjon i tarmsystemet ditt. Det kan være ting du ikke tåler, eventuelt en slags matvareallergi. Det høres ut som du spiser sunt og variert, og unngår for mye av "gassdannende" frukt og grønnsaker. Noe fiber er bra, forsøk også med Biola. Husk godt med drikke, og ta deg god tid ved måltidene. Regelmessig mosjon hjelper også noe. Hvis plagene bare vedvarer bør du nok oppsøke en lege for å undersøke videre på tarmfunksjon og evt allergier. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19632-s%C3%A5-vanvittig-oppbl%C3%A5st/#findComment-86371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.