Gjest batteri Skrevet 17. februar 2001 Skrevet 17. februar 2001 ..hva er det med folk som ikke tåler melk?søstera mi tåler d ikke,hun blir kvalm,dårlig i magen osv... avogtil blir jeg oxo d når jeg drikker/spiser melkeprodukter.kan d vere arvelig+ men ingen av foreldrene mine har noe sånt,tror jeg. spesielt av mye sjokolade blir jeg dårlig av. har d noe med laktoseinntoleranse å gjøre+jeg vet ikke helt hva dette er, men... kan melk ha noe innvirkning på magen? jeg mener,jeg blir ofte oppblåst og sånt...kan jeg vere allergisk mot melk??bør jeg unngå dette en periode og se hva som skjer??jeg vet søstera mi også er oppblåst,hun klager alltid på d etter måltider.d gjør moren min oxo. så lurer jeg oxo på om d kan vere jeg må spise ett spesielt brød,har hørt noe om d oxoo...please svar noen!!! 0 Siter
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 18. februar 2001 Skrevet 18. februar 2001 Til batteri Du kan forsøke å unngå melkeprodukter en periode for å se om symptomene avtar. Forøvrig vil jeg anbefale en videre sjekk hos legen som nevnt i mitt andre svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.