Lillemus Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 ) Jeg har mellomlangt hår og har ikke tenkt å klippe det kort selv om jeg har fått storfisken i garnet. "Fint med langt hår ja," synes han. ) Så får vi se da om han etterkommer mitt "ønske" om at menn er mest sexy med _kort_ hår... ;o) 0 Siter
Gjest klippklippklipp Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ei i familien har langt hår, men det er ikke mye pent ..... når kjerringa på over 40 kommer f.eks. 17.mai med to fletter, ser ut som en 1.klassing jo. Vi har ei på jobb med langt hår, nærmere 50, du ser godt hvor slitt det er, det bruser liksom, vi prøver å motivere henne til å ta seg en tur til en "ordentlig" frisør, men neida, nabokjerringa nedi gata klipper å bleiker henne en gang i året, det får holde ..... Ser jo flere ganger at når damene på over 40 klipper seg kort, får en moderne sveis, så ser de jo mange mange år yngre ut. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jeg hadde halvlangt hår, da jeg traff mannen min for 15,5 år siden. Nå har jeg langt. Jeg har vekslet mellom langt og halvlangt i alle disse årene. Ikke en gang har det vært kort. Men det er ikke av hensyn til han, men til meg selv. Ville ikke ha følt meg vel med kort hår. 0 Siter
Gjest Bertinemor Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jøss.. jeg har aldri hørt om det fenomenet før. Men jeg må også innrømme at jeg er en av de tradisjonelle jentene som foretrekker gutta med kort hår. Og jentene er fine så lenge de ikke har guttekort. Men når kvinner kommer i en viss alder, ja da kan kort hår være flott det også! Spørs på personen. Men jeg skjønner hva du mener, sibber. Hadde jeg vært mann og dama hadde klipper håret kort så hadde jeg blitt ganske fortvilet selv. 0 Siter
Velouria Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hva har du veddet om? *nysgjerrig* Er det store penger involvert? ;-) Om jeg klarer det vinner jeg en tur til Barcelona, en ukes opphold inkl. mat og drikke. Så dette har jeg ikke råd til å tape Han ligger dårlig an han skal slutte å røyke, men han røyker fremdeles mellom 20 og 30 om dagen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Om jeg klarer det vinner jeg en tur til Barcelona, en ukes opphold inkl. mat og drikke. Så dette har jeg ikke råd til å tape Han ligger dårlig an han skal slutte å røyke, men han røyker fremdeles mellom 20 og 30 om dagen. Wow! Da er da bare å gro i vei! God tur!:-) 0 Siter
Velouria Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Wow! Da er da bare å gro i vei! God tur!:-) Jeg holder på så godt jeg kan, og gleder meg villt til den dagen jeg kan klippe det av igjen. Jeg har heller ikke hår som egner seg til å være langt, selvom jeg innimellom skulle ønske jeg hadde rødt flommende hår. 0 Siter
Gjest quando Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 _jenter_ er noen rare skapninger??`;-) Mange av de hvertfall. Svært mange, spesielt i forhold til dette med hår. Men vil ikke generalisere. Det finnes noen som selv ser idiotiet i sine medsøstre's merkelig adferd. 0 Siter
Velouria Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ja. Eller jeg har en meget bestemt og overtalende frisør. Kuet er jeg, åkke som. Det er den første tanken som slår meg ved deg, at du er kuet 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det der har jeg aldri sett noe til. Men som andre her sier har jeg sett mye til at både kvinnfolk og mannfolk henfaller til et liv med sus og potetgull og dus, så fort de får seg partner, og begynner mest av alt å minne om en skitthaug med noe vanlige mennesker steker biff i. 0 Siter
morsan Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Mange av de hvertfall. Svært mange, spesielt i forhold til dette med hår. Men vil ikke generalisere. Det finnes noen som selv ser idiotiet i sine medsøstre's merkelig adferd. Jo, men hva med gutta, da, som sutrer over at håret blir kortere?! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det er den første tanken som slår meg ved deg, at du er kuet Ja, ikke sant? *S* 0 Siter
Gjest quando Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jo, men hva med gutta, da, som sutrer over at håret blir kortere?! ;-) Langt hår passer jenter opp til f eks 28 år. Eldre enn det bør ha normallengde eller kort hår. Kjenner en idiot som er 52 år, med ei kjerring på 48 år. Han krever at hun skal ha langt hår, og det ser jo for jævlig ut. 0 Siter
serendipity Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det har jeg faktisk ikke sett så mye til. Selv har jeg fortsatt langt hår, selv om det i perioder har vært litt kortere, men aldri sånn at jeg ikke få satt det opp. De aller alelr felste venninnene mine har også halvlangt, eller langt hår. Forresten har et ETT eksempel på en dame som er langt "frechere" med kort enn langt hår; Vår Staude. Hun så direkte tantete og kjedelig ut med det lange håret sitt og den frisyren. Nå er hun jo kjempe flott... 0 Siter
favn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det er den første tanken som slår meg ved deg, at du er kuet Frekke tøs. Er jeg ikke nok kuet, kanskje? 0 Siter
favn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ja, ikke sant? *S* Du også? Frekke tøs til deg og. Er jeg ikke nok kuet for deg, kanskje? 0 Siter
morsan Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Du også? Frekke tøs til deg og. Er jeg ikke nok kuet for deg, kanskje? Nix, ett mål i livet må selv jeg ha! ;-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jeg har ikke lagt merke til dette fenomenet. Langt hår kan være fint på unge jenter, men når man har nådd en viss alder synes jeg ofte det er finere med kort. Det er kanskje derfor damene klipper seg når de har hatt kjæreste noen år. Ikke fordi de har fått storfisken i garnet, men fordi de har nådd en alder hvor det passer bedre med kort hår. 0 Siter
favn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Nix, ett mål i livet må selv jeg ha! ;-) Ja, skjønte jeg det ikke. Forresten, jeg er nok atskillig mer skjerpet med pennen... eh, tastaturet... enn irl. Der er jeg altfor soft, beskjeden og føyelig. NHD, trenger jeg analyse? 0 Siter
pistolèro Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Frekke tøs. Er jeg ikke nok kuet, kanskje? Har du vært på noen festivaler i sommer?;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.