Gå til innhold

Kort hår og langt hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, skjønte jeg det ikke.

Forresten, jeg er nok atskillig mer skjerpet med pennen... eh, tastaturet... enn irl. Der er jeg altfor soft, beskjeden og føyelig.

NHD, trenger jeg analyse?

Isåfall er vi to! :-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• favn

6

• Velouria

5

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest langt hår
Skrevet

Jeg har langt hår, nesten til rompa, og jeg kommer aldri til å klippe meg kort! Muligens kortere, men aldri KORT! Mann, eller ikke :)

Skrevet

Har du vært på noen festivaler i sommer?;0)

Hva skal jeg med festivaler som har deg, min egen private stalker etter meg her.

Drar du deg i skinnet når du stalker?

........................

Unnskyld, men jeg bare spydde litt.

Nå kan du svare.

Skrevet

Langt hår passer jenter opp til f eks 28 år. Eldre enn det bør ha normallengde eller kort hår.

Kjenner en idiot som er 52 år, med ei kjerring på 48 år. Han krever at hun skal ha langt hår, og det ser jo for jævlig ut.

Hmmm...nå har jeg passert 30 år og har fremdeles langt hår ;o)

Ser ikke for meg med kort hår liksom.

PS:Men her om dagen kom jenta mi(14 år) hjem med en guttevenn som lurte på om jeg var storesøstera hennes ;o)

DEN lever jeg lenge på !!

Skrevet

Med meg er det helt omvendt. Hadde veldig kort hår da jeg ble sammen med samboeren, og så sparte jeg. Har aldri hatt så langt hår som etter at jeg ble sammen med ham. :)

Skrevet

Jeg hadde langt hår for lenge siden, og klippet meg da vi hadde vært gift en stund.

Men - jeg trivdes ikke med det i lengden, så nå har jeg heldigvis langt hår igjen, og har hatt det noen år.

Mye finere, kunne aldri tenke meg å ha kort hår nå.

Skrevet

Langt hår passer jenter opp til f eks 28 år. Eldre enn det bør ha normallengde eller kort hår.

Kjenner en idiot som er 52 år, med ei kjerring på 48 år. Han krever at hun skal ha langt hår, og det ser jo for jævlig ut.

Tuller du? Syns du ikke noen passer langt hår når de er eldre enn 28?

Kan ihvertfall si at jeg ser mye yngre ut med langt hår enn jeg gjorde den perioden jeg hadde kort hår.

Jeg er forøvrig 31.

:)

Skrevet

Tuller du? Syns du ikke noen passer langt hår når de er eldre enn 28?

Kan ihvertfall si at jeg ser mye yngre ut med langt hår enn jeg gjorde den perioden jeg hadde kort hår.

Jeg er forøvrig 31.

:)

Mulig hun på 48 år SELV syns hun ser yngre ut med langt hår også?

Selv om alle andre syns hun ser fæl ut.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hva skal jeg med festivaler som har deg, min egen private stalker etter meg her.

Drar du deg i skinnet når du stalker?

........................

Unnskyld, men jeg bare spydde litt.

Nå kan du svare.

sint altså:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...