Sofies mamma Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Paprika, løk, gulrøtter, sjampignon med salt, pepper, olje pakket inn i folie. Hvor lenge skal det steke i stekeovnen? Temp. 200?225? 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jeg bruker 225. Legg litt laks på toppen da...nydeliiig ) Til barna tar jeg kun laks,poteter og gulerøtter i strimler, de elsker det.. Til meg selv legger jeg til purreløk, løk, paprika og annet som jeg finner i kjølskapet. Slutt på mc donald og watoos her nå ) Mor er blitt sund, har bare isen om kvelden og kutte ut nå ) ) 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Jeg bruker 225. Legg litt laks på toppen da...nydeliiig ) Til barna tar jeg kun laks,poteter og gulerøtter i strimler, de elsker det.. Til meg selv legger jeg til purreløk, løk, paprika og annet som jeg finner i kjølskapet. Slutt på mc donald og watoos her nå ) Mor er blitt sund, har bare isen om kvelden og kutte ut nå ) ) Jeg skal ha det som tilbehør til biff og råstekte poteter. Hvor lenge steker det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Gulerøtter trenger laaaang tid, resten knapt et kvarter. Jeg pleier å ovnsbake blomkål og broccoli i en ildfast form i et kvarters tid (200 grader), da er de deilige! Litt harde i midten, men ikke rå. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Gulerøtter trenger laaaang tid, resten knapt et kvarter. Jeg pleier å ovnsbake blomkål og broccoli i en ildfast form i et kvarters tid (200 grader), da er de deilige! Litt harde i midten, men ikke rå. Mao må jeg ha mini gulrøtter og de andre i store biter? Koke gulr. først? Gjør ikke noe om de er litt harde, men jeg vil ikke ha de veldig harde. 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jeg skal ha det som tilbehør til biff og råstekte poteter. Hvor lenge steker det? Høres godt ut, når skal du servere maten og hvor bor du? ;o) Tar ikke lang tid å steke når du har skjært dem i strimler. Jeg bruker da oste-skjæreren. Barnas pakker ligger ca 15 min. Mine pakker 15 min eller mer... Spørs hvor mye en har oppi.. ) 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Høres godt ut, når skal du servere maten og hvor bor du? ;o) Tar ikke lang tid å steke når du har skjært dem i strimler. Jeg bruker da oste-skjæreren. Barnas pakker ligger ca 15 min. Mine pakker 15 min eller mer... Spørs hvor mye en har oppi.. ) Hehe : ) Takk for tips 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Mao må jeg ha mini gulrøtter og de andre i store biter? Koke gulr. først? Gjør ikke noe om de er litt harde, men jeg vil ikke ha de veldig harde. Hvis du med minigulrøtter mener de små babygulrøttene så glem det! Min erfaring er at de blir seige og ekle når de varmes. Skjær gulrøttene i tynne skiver og resten i større biter. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Hvis du med minigulrøtter mener de små babygulrøttene så glem det! Min erfaring er at de blir seige og ekle når de varmes. Skjær gulrøttene i tynne skiver og resten i større biter. Jeg mente vanlige gulrøtter i veldig små (mini...) biter og de andre i store biter. Prøver det, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.