Gå til innhold

bipolar lidelse?


marte11365380898

Anbefalte innlegg

marte11365380898

jeg gikk til psykiater for store angstproblemer utløst av stress på jobben. Hun sa at jeg egentlig hadde en bipolar lidelse fordi jeg alltid hadde arbeidet for hardt og i for høyt tempo og har hatt høyt stemningsleie. Nå har jeg hatt noen store angstproblemer etter en svært stresset periode. hun mener at jeg må gå på orfil long, og at det vil være til god hjelp med en gang. (jeg kjenner ikke noen forskjell etter tre da)ger Hun sier ogsa at 30 mg alopam pr dag er farlig. det går jeg på nå (ca 6 uker tilsammen), men prøver å gå ned til 15. Jeg har ikke panikkangst, men intense angstperioder hver dag i mange timer. Jeg syns aldri jeg har hatt depresjoner, men har vært endel plaget med oppspilthet og mye med slitenhet alltid. Jeg syns diagnosen bipolar lidelse med hurtige svingninger er rar. Lykkepillen er også farlig, for jeg vil komme altfor høyt sier hun. Hva skal jeg gjøre? Jeg går også o terapi, men det er nok en langsiktig affære Hilsen Marte1, 54 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...