Gå til innhold

valium fra utlandet?


Gjest thess82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er gjennom apotek.. ikke fra gata. fortsatt ikke lov?

Ikke ifølge norske lover nei!

De blir nok beslaglagt på grensen er jeg redd. Alle piller som er reseptbelagte i Norge kan ikke innføres illegalt til landet. Og spesielt benzo-produkter som er avhengihetsdannende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrævadottir

Alle piller blir stoppet, også umerkede og alle pulvere og ukjente væsker sa de her om dagen. Du må selv skaffe dokumentasjon for at de er lovlige, og importtillatelse.

En flaske med desinfiserende vaskemiddel oppholdt seg hos tollen i to uker før jeg fikk den.

Noen legemiddelselgere sender piller i CD-covere, men det har de sett før, så det går sjelden bra.

Anmeldelsene sitter løst i tollen, men onkel polti har ikke tid til å gjøre noe med det hvis det bare er småtteri og ukjent.

At noen gidder å smugle hasj fatter jeg ikke, for bikkjene kan lukte det på flere meter og finne det på noen sekunder blant tusenvis av pakker, men de finner flere pakker i uka i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en annen

Slik jeg har forstått regelene: Du kan lovlig importere medisiner til eget bruk fra alle EU-land. Det betyr at du lovlig kan bestille valium fra Spania (hvis du finner en link), hvor slike medisiner selges reseptfritt. Men du kan altså ikke bestille fra USA.

Igjen: med forbehold om at jeg har forstått reglene riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dette har jeg lurt på

Slik jeg har forstått regelene: Du kan lovlig importere medisiner til eget bruk fra alle EU-land. Det betyr at du lovlig kan bestille valium fra Spania (hvis du finner en link), hvor slike medisiner selges reseptfritt. Men du kan altså ikke bestille fra USA.

Igjen: med forbehold om at jeg har forstått reglene riktig.

Selges valium reseptfritt i utlandet?? hvilke land i såfall??

Og her blir det behandlet som om det skulle være heroin omtrent???!!!

sprøtt spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

Selges valium reseptfritt i utlandet?? hvilke land i såfall??

Og her blir det behandlet som om det skulle være heroin omtrent???!!!

sprøtt spør du meg!

Spania, har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...