Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en mann på 30 år som i flere år har slitt med tretthet og

utmattethet. for ca 3år siden fikk jeg diagnosen søvnapne. (etter selv og ha lest om dette og fått lege til og sende meg videre til en søvn klinikk. Virker som leger er generelt dårlig til og stille denne diagnosen) Har prøvd og bruke cpap apparat, men får det ikke til. maske har ramlet av hver morgen og jeg synes den er skikkelig ubehagelig å ha på.(har prøvd alle maskene som er tilgjengelig). Jeg holder på og bli helt utslitt. jeg er overvektig og røyker men har ikke energi til og gjøre noe som helst med dette.(har prøvd flere kurer,men klarer ikke å følge disse over lengere tid).

Det jeg lurer på er om det er kommet noen nye behandliner/opperasjoner?

Har lest ett sted om att det var noen nye i usa som ikke er blitt godkjent enda i norge. Noen som har erfaringer med disse? er blitt skikkelig desperat og er villig til kanskje dra over dit og bli opperert. venter også på og få fjernet mandlene ,men legen min er usikker på hvor mye effekt det vil få.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196605-s%C3%B8vnapne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...