Gå til innhold

psykolog med driftsavtale


Gjest tigris79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

søk på psykologforeningens hjemmeside, de har iallefall lagt ut en liste. Du må gjerne maile meg, så kan du få navnet på de 30 som har gitt meg avslag pga full kapasitet, hvis det kan hjelpe deg noe, å luke ut noen altså.., eller vurdere å søke noen andre først. Fikk også noen tips til noen andre psykologer som muligens hadde kapasitet.

Hvis noen kan få bruk for mine erfaringer så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søk på psykologforeningens hjemmeside, de har iallefall lagt ut en liste. Du må gjerne maile meg, så kan du få navnet på de 30 som har gitt meg avslag pga full kapasitet, hvis det kan hjelpe deg noe, å luke ut noen altså.., eller vurdere å søke noen andre først. Fikk også noen tips til noen andre psykologer som muligens hadde kapasitet.

Hvis noen kan få bruk for mine erfaringer så hvorfor ikke?

ser ikke bort i fra at noen psykologer kan ha sagt at de ikke har kapasitet, eller er sprengt fordi de ikke har følt seg kvalifiserte til å behandle meg. Men når de skriver at de er fullt opp, så håper jeg at de snakker sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tigris79

søk på psykologforeningens hjemmeside, de har iallefall lagt ut en liste. Du må gjerne maile meg, så kan du få navnet på de 30 som har gitt meg avslag pga full kapasitet, hvis det kan hjelpe deg noe, å luke ut noen altså.., eller vurdere å søke noen andre først. Fikk også noen tips til noen andre psykologer som muligens hadde kapasitet.

Hvis noen kan få bruk for mine erfaringer så hvorfor ikke?

Takk for svar!

Fant en addresse liste via psykologforeningen.

Men så vidt jeg vet så skal det også ligger en mer detaljert liste et sted. Hvor det også står hvilken terapiformer de driver med. Noen som vet noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Fant en addresse liste via psykologforeningen.

Men så vidt jeg vet så skal det også ligger en mer detaljert liste et sted. Hvor det også står hvilken terapiformer de driver med. Noen som vet noe om det?

Har ikke hørt om at det skulle ligge en mer detaljert liste noe sted, hvis du finner det må du opplyse meg om det.

Men det er kanskje mulig å finne den nyeste lista , og hvis man sammenlikner med fjorårets liste kan man finne de psykologene/psykiatrene med de nyeste avtalene og da er det kanskje lettere å komme inn noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Fant en addresse liste via psykologforeningen.

Men så vidt jeg vet så skal det også ligger en mer detaljert liste et sted. Hvor det også står hvilken terapiformer de driver med. Noen som vet noe om det?

hvor fant du denne lista? prøvde å søke på hjemmesiden til psykologforeningen, men ingenting skjedde. jeg har enpsykolog her i oslo, har gått to ganger, men jeg klarer ham ikke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...