xxssxx Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har fått noe jeg lurer på om kan være kjønnsvorter. De er ca 2 mm i diameter, hvite, flate flekker, og er lokalisert på de indre kjønnsleppene og rett på innsiden av skjeden. Jeg har lest en del om kjønnsvorter på nettet, og det høres jo ut som om det er det jeg har fått, men de er ikke blomkålliknende, kun flate og hvite. Noen av dem har en litt skarp kant og en liten fordypning inni. I tillegg har jeg fått noe mer utflod, og den lukter sterkere enn vanlig.Jeg har vært ganske seksuelt aktiv det siste halve året, hvis det har noe å si, og det er ikke alltid jeg har brukt kondom.Jeg fikk plagene for tre-fire dager siden. Jeg hadde da sex og hadde fått en rift på innsiden av kjønnsleppene. Jeg regnet med at det ville gå raskt over, men jeg begynte å få mer vondt og ble ganske overrasket da jeg så de hvite flekkene..Problemet mitt er også at jeg for tiden befinner meg i Longyearbyen på Svalbard. Jeg har fastlege i Oslo, men skal ikke tilbake til Oslo før desember. Jeg har prøvd å ringe opplysningen og slå opp på Gule Sider på leger på Svalbard, men jeg har ikke funnet noen. Er det ingen leger her oppe....? Er jeg nødt til å dra til legen, eller vil dette gå over av seg selv? I tilfelle, hvor lang tid tar det? I tillegg plager vortene (hvis det er det det er) meg en del, de svir og gjør vondt hvis jeg er nær dem, noe jeg nødvendigvis er når jeg går, sitter osv.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/196640-kj%C3%B8nnsvorter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orginull Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Om du fikk plagene etter du fikk riften så kan det vere en bakterieinfeksjon. Noe lignende skjedde meg etter jeg var litt uheldig med barberhøvelen og fikk en rift på innsiden av leppene. Det var helt jævlig for å si det mildt. Ble jo nesten hysterisk,for kunne ikke helt forstå hva i H....... som foregikk. Jeg tok meg en tur til legen og hun fastslo at det var en infeksjon,så jeg fikk noen tabletter jeg skulle ta, pluss at jeg i tillegg smurte desinfiserende krem på. Det kom seg, og har aldri opplevd det siden. Men for fremtiden; Bruk kondom. Tror du gjør deg selv en STOR tjeneste 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/196640-kj%C3%B8nnsvorter/#findComment-1379370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det høres noe tvilsom ut etter b eskrivelsen at det er typiske kjønnsvorter du har. Jeg ville kanskje tenke mer i retning av en infeksjon, kanskje med sopp. Men det er ikke lett å stille fjerndiagnose uten undersøkelse.Hvis ikke det går over ganske rakst, jeg mener et par dager, bør du oppsøke lege. Det er klart det er lege på Svalbard, og da spesielt i Longyearbyen. Det er bl.a. et sykehus/sykestue der med lege og de har sikkert poliklinisk tilbyd. De kan i alle fall fortelle deg om det er andre kanaler du bør gå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/196640-kj%C3%B8nnsvorter/#findComment-1381041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.