sivanita Skrevet 18. februar 2001 Del Skrevet 18. februar 2001 Jeg har en lang stund nå vært plaget med sopp i underlivet. Har blitt påvist dette to ganger hos lege. Men jeg lurer på en ting forde. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 1/2 år og vi har bare hatt sex med hverandre i denne perioden. Vi er begge 20 men bare jeg har hatt 2 seksuelle partnere med ubekyttet sex før dette.så kan dette være noe annet enn sopp? Vi har begge sjekket negativt til klamydia. Han har aldri hatt noen problemer med penis eller noe annet, det er jeg som har alle plagene, spesielt svie under samleie og ellers.Fikk ikke plager før vi hadde vært sammen et år. Siden gonore også ikke alltids merkes før seinere,kan det være gonore ?Jeg har hatt litt vondt i venstre side nede i magen. Hvordan kjennes denne eggsokkbetennelsen ut. Men hoved spørsmål altså. siden vi ikke er blitt testet for gonore, kan det være dette, eller er det bare denne ubehagelige soppen ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19667-gonore/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 18. februar 2001 Del Skrevet 18. februar 2001 Til sivanita Det høres lite trolig ut at du skulle ha gonore. For det første er det en relativt sjelden underlivsssykdom hos oss, og forekommer sjelden i "vanlige" miljøer. Det vil også typisk medføre mye utflod, samt sekundære smerter i mageregion. Hos gutter gir det nesten alltid smerter og utflod fra penis. Det er nok mer trolig at du har sopp eller noe som kalles "vaginitt", en slags irritasjon i skjeden pga ubalanse i skjedemiljøet. Ofte kan det hjelpe med reseptfrie midler som Gynophilus eller Vivag, de inneholder melkesyrebakterier for å "hjelpe" skjedemiljøet. Er du fortsatt usikker og problemene vedvarer bør du få kontrollert dette videre hos legen din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19667-gonore/#findComment-86376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.