engsteren Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei, Jeg er en fyr på 30 år som veldig lenge har vært plaget med noe som føles som feber i hodet og varme i huden (men har gjerne ikke feber ved tempmåling), trykk eller et belte rundt hodet, blanke smårøde øyne og ubalanse i ny og ne når jeg skal gå noe sted. Alt dette går i perioder. I tillegg har jeg tidligere hatt veldig mye ørevoks (nesten svart ved tømming hos lege) og det smatter i ørene ved beveging av kjeve nå også. Har også de siste månedene hatt problem med smerte i brystkassen men det ordnet seg med Nexium, og med Zantac hvis jeg føler noe (magesyre i spiserøret?). Siden jeg er engstelig av meg ellers også har jeg fått beskjed av legen min at dette også er stress/psykisk. Jeg vet jeg knyter meg både i brystkasse (puster kanskje galt)og i hodet pga litt dårlig syn og kanskje stress. Den siste uken har jeg i tillegg fått vekslende kløe/svie over hele kroppen (verst om kvelden) samt kortvarige muskel-/leddsmerter over hele kroppen, og tok utvidet blodprøve som bare viste litt høyt kolestrol, så legen min bare opprettholder tidligere diagnose. (Har tidligere forøvrig kjent stråling kun i lårene når jeg må avføre, og har hatt stråling før når jeg har hatt prolaps og etter en sykkelulykke men dette er svakt og sjeldent). Har også bittesmå røde prikker eller bloduttredelser overalt på hele kroppen men vet ikke om det har kommet spesielt mange nå fordi jeg har hatt det før også. Noen ganger virker det som om det er akkurat der det stakk eller klødde, men vet ikke helt. Men jeg kan bøye nakken og de mister rødfargen ved trykk. Nå er jeg henvist til psykolog, og det er sikkert vel og bra, men føler at noe reellt og veldig fysiske og plagsomme symptomer blir oversett. Blir flau over å mase så mye på legen for bare å bli overkjørt hver gang, og i tillegg veldig redd for at jeg bare skal dø (eller bli lam av MS e.l.) mens folk bare synes jeg er hypokonder. Hva tror du det er ? Og hva skal jeg gjøre ? Jeg tar vitaminer/mineraler/omega hver dag samt paracet når jeg føler meg som dårligst, samt at jeg nylig har sluttet med Nicotinell som jeg brukte for å slutte med snusing. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/196719-sviekl%C3%B8estikking-ubalanse-trykk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.