Gå til innhold

Sykmelding ?????


Gjest Er jeg verdt....

Anbefalte innlegg

Gjest Er jeg verdt....

Hei

Har slitt lenge, gått på medisiner og ikke. Prøvd Ect og det har hjulpet, men nå er jeg så redd. Føler jeg ikke takler jobben. Presset er enormt og sjefen gav i dag beskjed om at så lenge jeg nå var friskmeldt så forventet de full rulle. Jeg har jobbet nå 1 måned etter og ha vært borte i aktiv sykmeldt i ett år, så jeg føler det er mye jeg må ta igjen og at resultatene ikke blir som de burde. Han sa rett ut at da måtte jeg sykmelde meg. Hva skal jeg gjøre? Da må jeg over på rehabilitering, og det går også ikke, så nå går både helsen og alt til "dundass", og jeg som så gjerne ville klare det, hvis jeg nå bare fikk litt tid til og komme igang.

Nå trenger jeg virkelig noen trøstende ord, før det raser for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...