Gå til innhold

Jeg er så trøtt!


ariah

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva som går av meg for tiden. Jeg er så trøtt, vil bare sove og blir liksom aldri uthvilt. Jeg har ingen matlyst, og må tvinge i meg 1-2 brødskiver om dagen.

Ene dagen kan jeg være i sånn passe godt humør, komme meg ut og være sammen med andre. Mens neste dag går jeg hjemme alene, tenker på tunge tanker, og er trøtt som bare juling... Kl 20 om kvelden orker jeg bare ikke holde meg våken lengre, da stuper jeg til sengs...

Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sliten og trist

Depresjon?? Jernmangel??

Hva med en utrednig hos legen din som i første omgang kan sjekke jernlager,blodprosen,b-vitaminer og slikt. Om alt er bra der, hva med utredning for tretthetssyndrom???

Kan det ev.være mulig at du har en depresjon??? Da kan man bli svært trøtt. det kan man også bli av forskjelige medisiner.....

Som du ser kan det være mange grunner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...