Gå til innhold

sterk lukt

Gjest vil  bare hjelpe

Anbefalte innlegg

Gjest vil  bare hjelpe

Jeg har hatt samme kjæreste i 2 år nå og vi er sunne og friske begge to. Jeg har vært plaget med sopp infeksjon endel, ellers ingenting.Kjæresten min har aldri hatt promlemer med penis eller noe.Men det eneste er at typen min, hvis han ikke har dusjet på lenge f.eks. eller vasket penis har en veldig sterk lukt fra urinrøret. Er dette normalt eller er det infeksjon ? Han har absolutt ingen andre plager !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19685-sterk-lukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Man kan ikke helt utelukke at bakterier eller sopp ( f. eks. Candida) kan medvirke til den sterke lukten. Slike bakterier forekommer nærmest normalt rundt det man kaller glans penis uten å forårsake sykdom. Hos enkelte mennesker, både kvinner og menn, kan de forårsake markert lukt. På den andre siden kan liktdannelse forekomme av og til uten medvirkning av mikroorganismer. Hvis han ikke har noen andre plager trengs det ingen behandling, men han bør være spesielt nøye med renhold, hyppig vask, etc. Det bør vi forresten alle sammen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19685-sterk-lukt/#findComment-87028
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...