Gjest PMS-guri Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 i PMS-perioden har jeg bare mareritt som forsurer dagen. Drømte at jeg hadde en skikkelig krangel med en venninne, blir litt rart å besøke henne i dag etter alle stygge ord som ble utvekslet i natt:) opplever dere det samme? 0 Siter
nionno Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Ja, jeg opplever det samme... Rundt menstrasjonen har jeg ofte meget slitsomme mareritt... Grad og art varierer, men det er ikke uvanlig at jeg våkner "i en dam".. 0 Siter
Gjest PMS-guri Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Har med jevne mellomrom slike virkelige lett marerittaktige drømmer jeg også. Sliter mye med PMS, men har ikke tenkt på om det kommer i de periodene. Nå skal jeg jamen merke hvilket tid i måneden det er neste gang! 0 Siter
Gjest Ikke PMS-guri (hehe...) Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Har med jevne mellomrom slike virkelige lett marerittaktige drømmer jeg også. Sliter mye med PMS, men har ikke tenkt på om det kommer i de periodene. Nå skal jeg jamen merke hvilket tid i måneden det er neste gang! Å, unnskyld, jeg tok rett og slett samme nick som deg,uten å tenke meg om! 0 Siter
Gjest PMS-guri Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Å, unnskyld, jeg tok rett og slett samme nick som deg,uten å tenke meg om! he he, det var nok ikke helt samme nick men forvekslende likt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.