femmer Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hei! Jeg har i det siste fått slik kraftig kløe på den ene brystvorta og det er litt hovent og sårt. Hva er det, og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Er du gravid eller ammer? Da er ikke sopp uvanlig i hvertfall. Vet ikke om man får sopp der ellers. 0 Siter
femmer Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Er du gravid eller ammer? Da er ikke sopp uvanlig i hvertfall. Vet ikke om man får sopp der ellers. nei, er ikke gravid og ammer ikke... er 17 år! men har hørt at d kan være no slags talgkjertler som kan være betente? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 nei, er ikke gravid og ammer ikke... er 17 år! men har hørt at d kan være no slags talgkjertler som kan være betente? Da vet jeg ikke, men lege er vel tingen da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.