Gå til innhold

Hater tv-reklamer med kjente låter

Anbefalte innlegg

Gjest king donkey kong'80
Skrevet

Jeg vil bare få det ut: JEG HATER TV-REKLAMER SOM ØDELEGGER FINE LÅTER!! Survivor med "eye of the tiger" er et stort eksempel for en kanonlåt som Tele 2 har greid å ødelegge. Rema tok Postgirobygget sin "Idyll" ,og nå "Vil du værra med meg hjem?" fra Kids/Ingebrigtsen.

Låtene blir mer plagsomme en myggen når man får servert dem til stadighet. La oss slippe kjære reklameskapere og plateselskaper/artister(som låner ut låtene). Klassikerne bør bli fredet!!

Skrevet

Syns det kan være kult når de tar opp gamle klassikere, men så ser jeg veldig lite TV da, så jeg rekker ikke bli lei.

Skrevet

Jeg irriterer meg over en reklame for tiden. Aker Kværner-videoen. For den er vel nærmest å regne som en musikkvideo.

Det som irriterer meg med den er at jeg går rundt og nynner på låta.

Men det skal de ha: Den der har de lagt en del kroner i. Vil tro det koster relativt mye å lage en sånn video, samt få 3-4 minutter til å spille videoen på tv2 flere ganger i døgnet.

Gjest psykojenta
Skrevet

Jeg irriterer meg over en reklame for tiden. Aker Kværner-videoen. For den er vel nærmest å regne som en musikkvideo.

Det som irriterer meg med den er at jeg går rundt og nynner på låta.

Men det skal de ha: Den der har de lagt en del kroner i. Vil tro det koster relativt mye å lage en sånn video, samt få 3-4 minutter til å spille videoen på tv2 flere ganger i døgnet.

Den videoen kosta dem 7 millioner å lage! Hørte det på G.M.N.

Aner ikke hva den koster og sende, men det er heeelt sikkert ikke billig!

Jeg synes forresten den er litt fengende, jeg da. Den er så annerledes enn alt det andre som surrer på tv`en-og med egen melodi;ikke brukt noe som er oppbrukt fra før :)

Skrevet

Den videoen kosta dem 7 millioner å lage! Hørte det på G.M.N.

Aner ikke hva den koster og sende, men det er heeelt sikkert ikke billig!

Jeg synes forresten den er litt fengende, jeg da. Den er så annerledes enn alt det andre som surrer på tv`en-og med egen melodi;ikke brukt noe som er oppbrukt fra før :)

Joa, dessuten er jo låta langt bedre enn det svineriet som ellers produseres i Norge for tiden. :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Og den Telekiosken-reklamen. En reklame jeg virkelig ikke skjønner. Skal den være morsom eller hva..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...