Gjest king donkey kong'80 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg vil bare få det ut: JEG HATER TV-REKLAMER SOM ØDELEGGER FINE LÅTER!! Survivor med "eye of the tiger" er et stort eksempel for en kanonlåt som Tele 2 har greid å ødelegge. Rema tok Postgirobygget sin "Idyll" ,og nå "Vil du værra med meg hjem?" fra Kids/Ingebrigtsen. Låtene blir mer plagsomme en myggen når man får servert dem til stadighet. La oss slippe kjære reklameskapere og plateselskaper/artister(som låner ut låtene). Klassikerne bør bli fredet!! 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Syns det kan være kult når de tar opp gamle klassikere, men så ser jeg veldig lite TV da, så jeg rekker ikke bli lei. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg irriterer meg over en reklame for tiden. Aker Kværner-videoen. For den er vel nærmest å regne som en musikkvideo. Det som irriterer meg med den er at jeg går rundt og nynner på låta. Men det skal de ha: Den der har de lagt en del kroner i. Vil tro det koster relativt mye å lage en sånn video, samt få 3-4 minutter til å spille videoen på tv2 flere ganger i døgnet. 0 Siter
Gjest psykojenta Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg irriterer meg over en reklame for tiden. Aker Kværner-videoen. For den er vel nærmest å regne som en musikkvideo. Det som irriterer meg med den er at jeg går rundt og nynner på låta. Men det skal de ha: Den der har de lagt en del kroner i. Vil tro det koster relativt mye å lage en sånn video, samt få 3-4 minutter til å spille videoen på tv2 flere ganger i døgnet. Den videoen kosta dem 7 millioner å lage! Hørte det på G.M.N. Aner ikke hva den koster og sende, men det er heeelt sikkert ikke billig! Jeg synes forresten den er litt fengende, jeg da. Den er så annerledes enn alt det andre som surrer på tv`en-og med egen melodi;ikke brukt noe som er oppbrukt fra før 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Den videoen kosta dem 7 millioner å lage! Hørte det på G.M.N. Aner ikke hva den koster og sende, men det er heeelt sikkert ikke billig! Jeg synes forresten den er litt fengende, jeg da. Den er så annerledes enn alt det andre som surrer på tv`en-og med egen melodi;ikke brukt noe som er oppbrukt fra før Joa, dessuten er jo låta langt bedre enn det svineriet som ellers produseres i Norge for tiden. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Og den Telekiosken-reklamen. En reklame jeg virkelig ikke skjønner. Skal den være morsom eller hva.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.