Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må fortelle hvordan det smaker i forhold til sushi på en sushirestaurant. :)

Nå er sushien fortært.

Og jeg må si at det smakte fortreffelig. Smart Club lager porsjonene samme dagen, så det er helt ferskt - og må nytes dagsferskt. (Dette gjelder Oslo, Jeg vet ikke om alle avdelinger har slike flinke kjøkken ...)

Man får det i forskjellige størrelser. En porsjonspakke består f. eks. av seks biter. Ingredienser. Fire av bitene: Ris (selvfølgelig), tunfisk, rå reker, røkelaks og kamskjell. I tillegg to biter maki (ris, laks, agurk, egg, gresskar og sesamfrø). Og så følger det med soyasaus, ingefær og pepperrotkrem.

En sånn en-porsjonspakning koster en femtilapp og er virkelig verdt det.

Det eneste som mangler er stemningen og settingen på sushibaren, men en landskamp på teven en lørdagskveld går også - sammen med en fortreffelig Chianti!

Heia Norge og sushi! Skål!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196879-favn-og-flisa/#findComment-1381890
Del på andre sider

hare1365380455

Nå er sushien fortært.

Og jeg må si at det smakte fortreffelig. Smart Club lager porsjonene samme dagen, så det er helt ferskt - og må nytes dagsferskt. (Dette gjelder Oslo, Jeg vet ikke om alle avdelinger har slike flinke kjøkken ...)

Man får det i forskjellige størrelser. En porsjonspakke består f. eks. av seks biter. Ingredienser. Fire av bitene: Ris (selvfølgelig), tunfisk, rå reker, røkelaks og kamskjell. I tillegg to biter maki (ris, laks, agurk, egg, gresskar og sesamfrø). Og så følger det med soyasaus, ingefær og pepperrotkrem.

Det eneste som mangler er stemningen og settingen på sushibaren, men en landskamp på teven en lørdagskveld går også - sammen med en fortreffelig Chianti!

Kanskje jeg må smake sushi en dag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196879-favn-og-flisa/#findComment-1382527
Del på andre sider

Annonse

Nå er sushien fortært.

Det smakte sikkert!

Ja, det er (nesten) utrolig at de greier å selge så god og delikat sushi. Ikke noe å si på kvaliteten.

Er du en kløpper med pinnene? Ikke jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196879-favn-og-flisa/#findComment-1383244
Del på andre sider

Det smakte sikkert!

Ja, det er (nesten) utrolig at de greier å selge så god og delikat sushi. Ikke noe å si på kvaliteten.

Er du en kløpper med pinnene? Ikke jeg.

Nei, jeg er ingen kløpper akkurat. Men jeg får det da til på et vis. :o) Eller - av og til så resignerer jeg, da. Må innrømme det.

(Eg øver meg, eg øver meg. (barneboktittel)).

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196879-favn-og-flisa/#findComment-1383519
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...