Gå til innhold

Har dere tatt valgtesten på internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

uannsett hva jeg gjør så ender jeg opp med det partiet som jeg IKKE vil stemme på

hva med dere?

Skrevet

samme her.....endte opp med Fremskrittspartiet og Høyre....

Har ikke tro på de greiene der.

Skrevet

endte opp med KRF og FrP. Begynner på lure på disse greiene her...

Gjest marthe02
Skrevet

jeg endte opp m frp.. rart

Gjest Halalala
Skrevet

Det er jo i grunn ikke så rart. Det er jo bare noen få punkter disse testene tar hensyn til. Abort, innvandring, barnehage etc. Man må jo også ha tro på at partiet vil gjøre en god jobb for å stemme på dem.

Skrevet

Ja. Endte opp med SP, so, jeg aldri har stemt på. Men jeg er jo en tidligere bondetuppe...

Skrevet

Det er jo i grunn ikke så rart. Det er jo bare noen få punkter disse testene tar hensyn til. Abort, innvandring, barnehage etc. Man må jo også ha tro på at partiet vil gjøre en god jobb for å stemme på dem.

kan jo virke slik at fordi jeg er i mot å utvide abortgrensen så er jeg automatisk tilhenger av KRF. på hver slik test så har jeg havnet hos KRF bare pga det spørmsålet

Skrevet

Jeg scoret faktisk høyest på det partiet jeg tenker å stemme på!

Da er det vel avgjort for meg da ...?

:o)

Skrevet

Jeg endte opp med det partiet jeg har tenkt å stemme på. SV på topp og RV som nr 2. Stemmer bra på meg det

Skrevet

Det må nok en betraktelig mer nøye og detaljert test til for at man skal få et realistisk parti-spesifikt resulatat.

"........................................"

Skrevet

Har tatt den flere ganger og får alltid Kystpartiet på 2. plass. Hmmmmm.

Skrevet

Har tatt to stk, fikk AP på første og SV på andre i begge to.

Også jeg som hadde tenkt å stemme AP da... ;)

Skrevet

Jeg fikk Ap, SV og RV. I den rekkefølgen. Ikke så halvgærent, men jeg hadde tenkt å stemme SV. Tror jeg...

Skrevet

Slike tester ser bare på en del spørsmål.

Det vil alltid være andre spørsmål som den enkelte velger anser som ekstra viktige.

Eller enkeltpunkter i partiprogrammer som gjør at man diskvalifiserer bestemte partier.

Skrevet

Slike tester ser bare på en del spørsmål.

Det vil alltid være andre spørsmål som den enkelte velger anser som ekstra viktige.

Eller enkeltpunkter i partiprogrammer som gjør at man diskvalifiserer bestemte partier.

Tenker det samme. Dessuten blir man ikke spurt om man feks vektlegger en ting fremfor en annen. Klart det er bra at barna skal få varm lunsj på skolen, men hva går det på bekostning av?

Skrevet

kan jo virke slik at fordi jeg er i mot å utvide abortgrensen så er jeg automatisk tilhenger av KRF. på hver slik test så har jeg havnet hos KRF bare pga det spørmsålet

Venstre vil heller ikke utvide abortgrensen .)

Skrevet

Jeg fikk Ap, SV og RV. I den rekkefølgen. Ikke så halvgærent, men jeg hadde tenkt å stemme SV. Tror jeg...

Det syns jeg høres smart ut! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...