Gjest Timari Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 uannsett hva jeg gjør så ender jeg opp med det partiet som jeg IKKE vil stemme på hva med dere? 0 Siter
Aryane Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 samme her.....endte opp med Fremskrittspartiet og Høyre.... Har ikke tro på de greiene der. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 samme her.....endte opp med Fremskrittspartiet og Høyre.... Har ikke tro på de greiene der. endte opp med KRF og FrP. Begynner på lure på disse greiene her... 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 endte opp med KRF og FrP. Begynner på lure på disse greiene her... jeg endte opp m frp.. rart 0 Siter
Gjest Halalala Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Det er jo i grunn ikke så rart. Det er jo bare noen få punkter disse testene tar hensyn til. Abort, innvandring, barnehage etc. Man må jo også ha tro på at partiet vil gjøre en god jobb for å stemme på dem. 0 Siter
fresja Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Ja. Endte opp med SP, so, jeg aldri har stemt på. Men jeg er jo en tidligere bondetuppe... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Det er jo i grunn ikke så rart. Det er jo bare noen få punkter disse testene tar hensyn til. Abort, innvandring, barnehage etc. Man må jo også ha tro på at partiet vil gjøre en god jobb for å stemme på dem. kan jo virke slik at fordi jeg er i mot å utvide abortgrensen så er jeg automatisk tilhenger av KRF. på hver slik test så har jeg havnet hos KRF bare pga det spørmsålet 0 Siter
Gyda Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg scoret faktisk høyest på det partiet jeg tenker å stemme på! Da er det vel avgjort for meg da ...? ) 0 Siter
Osiris Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg endte opp med det partiet jeg har tenkt å stemme på. SV på topp og RV som nr 2. Stemmer bra på meg det 0 Siter
Prozak Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 samme her.....endte opp med Fremskrittspartiet og Høyre.... Har ikke tro på de greiene der. Det må nok en betraktelig mer nøye og detaljert test til for at man skal få et realistisk parti-spesifikt resulatat. "........................................" 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Har tatt den flere ganger og får alltid Kystpartiet på 2. plass. Hmmmmm. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Prøv valgtesten til Nettavisen i stedet. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Har tatt to stk, fikk AP på første og SV på andre i begge to. Også jeg som hadde tenkt å stemme AP da... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg fikk Ap, SV og RV. I den rekkefølgen. Ikke så halvgærent, men jeg hadde tenkt å stemme SV. Tror jeg... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Prøv valgtesten til Nettavisen i stedet. link? 0 Siter
Singularity Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 endte opp med KRF og FrP. Begynner på lure på disse greiene her... Slike tester ser bare på en del spørsmål. Det vil alltid være andre spørsmål som den enkelte velger anser som ekstra viktige. Eller enkeltpunkter i partiprogrammer som gjør at man diskvalifiserer bestemte partier. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Slike tester ser bare på en del spørsmål. Det vil alltid være andre spørsmål som den enkelte velger anser som ekstra viktige. Eller enkeltpunkter i partiprogrammer som gjør at man diskvalifiserer bestemte partier. Tenker det samme. Dessuten blir man ikke spurt om man feks vektlegger en ting fremfor en annen. Klart det er bra at barna skal få varm lunsj på skolen, men hva går det på bekostning av? 0 Siter
flisa Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 kan jo virke slik at fordi jeg er i mot å utvide abortgrensen så er jeg automatisk tilhenger av KRF. på hver slik test så har jeg havnet hos KRF bare pga det spørmsålet Venstre vil heller ikke utvide abortgrensen .) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 link? http://na-prod.tv2.no/testorama/valgforside.jsp 0 Siter
Osiris Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg fikk Ap, SV og RV. I den rekkefølgen. Ikke så halvgærent, men jeg hadde tenkt å stemme SV. Tror jeg... Det syns jeg høres smart ut! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.