Gå til innhold

Søvnproblemer,Er søvning halve dagen!

Anbefalte innlegg

Er det normalt å værs søvning halve dagen? Er skjelden helt våken før i 15 tida,men kan da vær våken til kl 2-3 uten noe problem.Blir søvning etter 2-4 brødskiver og etter hvert måltid.MÅ sove 30-60 min hver gang.Brukt Cipramil/Citalopram 20 mg i over 3 år nå.Har akkurat gått over på Zeroxat 50mg.Var mye plaget av stivhet i muskler og ledd.Legen sier at det skal gå over etter en tids bruk av Zeroxat.Kl er nå 13.26 og jeg har problemer med å holde meg våken.Våknet kl 6.30 da jeg måtte late vannet.Dette hender hver natt.Kl 11.00 sto jeg opp og forsøkte å få i meg en kopp kaffe.Lyktes ikke og måtte legge med igjen.Sto opp kl 11.50 og var litt bedre.Har nå spist 4 brødskiver med ost og skinke.1 glass melk.en Halv kopp kaffe.Må legge meg snart,klarer ikke å holde øynene oppe.Hvis jeg slutter med kaffe vil jeg aldri klare å komme ut av sengen før kl 12.00.Elsker kvelden og natta,kan sitte oppe til både 3 og 4 uten noe problem.Jeg blir aldri trøtt før kl 2.00.Er 46 år,mann,Overvekt:145 kg høyt blodtrygg og kolestrol.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...