oldnerd Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er det normalt å værs søvning halve dagen? Er skjelden helt våken før i 15 tida,men kan da vær våken til kl 2-3 uten noe problem.Blir søvning etter 2-4 brødskiver og etter hvert måltid.MÅ sove 30-60 min hver gang.Brukt Cipramil/Citalopram 20 mg i over 3 år nå.Har akkurat gått over på Zeroxat 50mg.Var mye plaget av stivhet i muskler og ledd.Legen sier at det skal gå over etter en tids bruk av Zeroxat.Kl er nå 13.26 og jeg har problemer med å holde meg våken.Våknet kl 6.30 da jeg måtte late vannet.Dette hender hver natt.Kl 11.00 sto jeg opp og forsøkte å få i meg en kopp kaffe.Lyktes ikke og måtte legge med igjen.Sto opp kl 11.50 og var litt bedre.Har nå spist 4 brødskiver med ost og skinke.1 glass melk.en Halv kopp kaffe.Må legge meg snart,klarer ikke å holde øynene oppe.Hvis jeg slutter med kaffe vil jeg aldri klare å komme ut av sengen før kl 12.00.Elsker kvelden og natta,kan sitte oppe til både 3 og 4 uten noe problem.Jeg blir aldri trøtt før kl 2.00.Er 46 år,mann,Overvekt:145 kg høyt blodtrygg og kolestrol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197098-s%C3%B8vnproblemerer-s%C3%B8vning-halve-dagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.