Gå til innhold

Hvis noen har lite å gjøre...


Gjest puzzle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm, satt i ca. 30 minutter og fant en del småfeil (ventet på et innslag på TV2-nyhetene), men da jeg skulle sende det, fikk jeg feilmeldingen "an error has occured"... :-(

dermed var alt borte. grmf!

men jeg er nødt til å følge med på TV2-nyhetene i morgen, også! :)

-jørn-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo bare supert!!

Bor du forran pc? dette må jo ha krevd masse jobbing!!

Kjempebra!!

Kunne ikke tenkt deg å lage en slik for meg?? hehe

Hilsen Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Eg har sett på sida di, og tykkjer ho er godt laga, både funksjonelt og estetisk.

Om ein skulle ynskje noko annleis for deg, måtte det vera at du fann deg ein annan server,

for home.sol.no er vel noko av det tregaste som finst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har vært, puzzle. Deilig for hjertet mitt å se en side uten harry animasjoner, blomsterborder og neonfargede bokstaver :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, du er snill du Amiga ;o)

Testmailen din virket fint ja, kom rett hjem i postkassa til gamle mor den ;o)

Skikkelig bra side Puzzle. Jeg har sett gjennom alle linkene dine,kjempebra samling men det var noen feil i noen av de. Jeg har sendt deg en mail med de feilene jeg fant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bra side Puzzle. Jeg har sett gjennom alle linkene dine,kjempebra samling men det var noen feil i noen av de. Jeg har sendt deg en mail med de feilene jeg fant.

Tusen takk Marianne ;o)

Det går ikke alltid så bra når en klipper og limer linker fra en side til en annen. Linkene er fikset nå, bortsett fra de under musikk, som ikke er linker da. Der holder jeg på å leter etter sider å linke til.

Nok en gang, tusen takk for tilbakemelding ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Marianne ;o)

Det går ikke alltid så bra når en klipper og limer linker fra en side til en annen. Linkene er fikset nå, bortsett fra de under musikk, som ikke er linker da. Der holder jeg på å leter etter sider å linke til.

Nok en gang, tusen takk for tilbakemelding ;o)

Bare kjekt å hjelpe litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bra side Puzzle. Jeg har sett gjennom alle linkene dine,kjempebra samling men det var noen feil i noen av de. Jeg har sendt deg en mail med de feilene jeg fant.

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...