Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det har blitt diskutert i en tråd på Åpent forum også, så du/dere har vel skjønt poenget og reglene :-) Det hjelper ikke å ha skrevet mange innlegg med anonymt nick.

Hilsen samboeren som slenger innom DOL av og til ;-)

Skrevet

Ser det har blitt diskutert i en tråd på Åpent forum også, så du/dere har vel skjønt poenget og reglene :-) Det hjelper ikke å ha skrevet mange innlegg med anonymt nick.

Og nok en gang måtte Carma trå til ;)

hehe

:-D

Skrevet

Og nok en gang måtte Carma trå til ;)

hehe

:-D

Bassistenten til tjeneste ;-)

hare1365380455
Skrevet

Bassistenten til tjeneste ;-)

Hei hei, koselig at du er innom:)

Skrevet

hvem er den siste som har blitt lagt til i dolgalleriet? Jeg har sett nicket noen få ganger tror jeg

Skrevet

hvem er den siste som har blitt lagt til i dolgalleriet? Jeg har sett nicket noen få ganger tror jeg

Nicket har vært i bruk siden 2002, og hun har vært forholdsvis aktiv over de siste 5-6 mnd etter hva jeg kan se.

Er ikke så aktiv her for tiden, så jeg vet ikke selv hvem hun er :-)

hare1365380455
Skrevet

Det er mange jeg ikke kjenner nicket til.

Skrevet

Nicket har vært i bruk siden 2002, og hun har vært forholdsvis aktiv over de siste 5-6 mnd etter hva jeg kan se.

Er ikke så aktiv her for tiden, så jeg vet ikke selv hvem hun er :-)

OK. Da er det greit og beklagelig at jeg ikke har oppdaget nicket.

Skrevet

Det er mange jeg ikke kjenner nicket til.

Men det tror jeg er folk som var aktive her tidligere og som ikke er her lenger eller har skiftet nick.

Skrevet

Men det tror jeg er folk som var aktive her tidligere og som ikke er her lenger eller har skiftet nick.

Det er absolutt på tide med en opprydning, ja. Selv om det er ikke så lenge siden endel gamle bilder ble slettet.

Skrevet

Det er absolutt på tide med en opprydning, ja. Selv om det er ikke så lenge siden endel gamle bilder ble slettet.

Men det er litt av en jobb så jeg skjønner at den har blitt utsatt ;o)

hare1365380455
Skrevet

Det er det nok. Om noen skifter nick bør de vel endres i galleriet? Evt. slette bildet?

Skrevet

Men det er litt av en jobb så jeg skjønner at den har blitt utsatt ;o)

Hehe, det kan du si :-p

Skrevet

Det er det nok. Om noen skifter nick bør de vel endres i galleriet? Evt. slette bildet?

Jeg er enig jeg men det er litt av en jobb tenker jeg. Bassisten har vel ikke snøring på nye nick siden han nesten aldri er her inne lenger.

Skrevet

Jeg har hatt bilde der - og i tilfelle det enda er det kan det bli slettet?

Vet ikke om det må sendes mail evnt. eller om det holder med en henv. her?

Gjest en gammel DOLing
Skrevet

Jeg har hatt bilde der - og i tilfelle det enda er det kan det bli slettet?

Vet ikke om det må sendes mail evnt. eller om det holder med en henv. her?

Næmen! Long time, no see.

Håper du trives med livet, og alt det der.

Anonym hilsen fra også

Skrevet

Næmen! Long time, no see.

Håper du trives med livet, og alt det der.

Anonym hilsen fra også

Ble jo nysgjerrig på hvem du er da !!??

Men hvertfall hyggelig at du husker meg - her står alt bare bra til. Med deg og? :-)

Gjest en gammel DOLing
Skrevet

Ble jo nysgjerrig på hvem du er da !!??

Men hvertfall hyggelig at du husker meg - her står alt bare bra til. Med deg og? :-)

Jada, livet er heldigvis lyst - både mht kjærligheten, barn, opplevelser, hus&hjem - relativt A4, men det passer meg godt. :-)

Har dog forsatt samme jobben.... det er vel derfor jeg har begynt å slenge innom her av og til på dagtid igjen... :-)

Godt å høre at alt er vel med deg også - man blir jo litt nysgjerrig på hvordan det går, når "kjente" plutselig blir borte fra et nettsted.

Mvh

Ørkenvandreren, som av en eller annet grunn i går kalte seg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...