Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada, livet er heldigvis lyst - både mht kjærligheten, barn, opplevelser, hus&hjem - relativt A4, men det passer meg godt. :-)

Har dog forsatt samme jobben.... det er vel derfor jeg har begynt å slenge innom her av og til på dagtid igjen... :-)

Godt å høre at alt er vel med deg også - man blir jo litt nysgjerrig på hvordan det går, når "kjente" plutselig blir borte fra et nettsted.

Mvh

Ørkenvandreren, som av en eller annet grunn i går kalte seg...

Jeg har nok vært innom her og lest litt - men ikke skrevet så mye. Synes vel generelt at de gode diskusjonene ikke finnes lenger - blir fort bare kverulering eller krangling. Kan det ha noe med meg å gjøre !!?!?!?! :-)

Men er vel litt mer aktiv på et par andre nettsteder.

Du får hilse fruen om hun ikke leser dette selv ! *S*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197122-bassisten/page/2/#findComment-1386323
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Jeg har nok vært innom her og lest litt - men ikke skrevet så mye. Synes vel generelt at de gode diskusjonene ikke finnes lenger - blir fort bare kverulering eller krangling. Kan det ha noe med meg å gjøre !!?!?!?! :-)

Men er vel litt mer aktiv på et par andre nettsteder.

Du får hilse fruen om hun ikke leser dette selv ! *S*

Hun er innom og leser en sjelden gang - så jeg skal hilse.

Take care!

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197122-bassisten/page/2/#findComment-1387479
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...