Gå til innhold

Hvordan få gjennomført noe


Gjest profile

Anbefalte innlegg

Hei,

Sliter med å få gjordt ting, dvs. ting som jeg planlegger og har lyst til, som jeg kan bruke mye tid på å finne ut av, men klarer ikke å bestemme meg eller å få gjennomført noe når det kommer til stykket virker det som. Jeg kan prate om det lenge i forvegen og alt slik, men å gå det til å skje er værre.

Kan det være depresjon? Noen ganger så føler jeg at jeg har lyst til ting og få til forandring, men så blir jeg nedfor og ingen ting føles viktig (annet enn å ungå ting som jeg er engstelig for). Har forsøkt SSRI-medisiner og Aurorix uten noe godt resultat.

Det hele kjennes ganske fortvilende da jeg ikke kommer noen vei i livet. F.eks. så håpet jeg å begynne på folkehøyskole i høst, men nå blir det vel vanskelig, klarte ikke å velge skole og har ingen anelse om hvordan jeg isåfall skulle fysisk komme meg avgårde et sted. Noen som har noen råd? Jeg har forsøkt å sette opp lister og slike ting. Legen mener at jeg skal forsøke meg uten medisiner noen uker da jeg som sagt har hatt dårlig effekt av de jeg har prøvd, så nå er vel mulighetene mine til å få til noe små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...