Gå til innhold

Er redd!!


Gjest dumsnilla

Anbefalte innlegg

Gjest dumsnilla

Har fått følge med en gutt som har slitt med rusproblemer. Har vært sammen i 14mnd.Han har vært på avrusningsklinikk og er sosialklient.

Jeg har alltid klart meg selv og greier meg bra, er alene med to jenter(nesten voksne) Den første tiden vi var sammen var det bare tull, han røyka hasj og drakk så fort han fikk mulighet (var påvirka når jeg kom fra jobb) I ferien min hart vi vært sammen hale tiden, da har det gått bra.

Han har kostet meg en del penger (sos trygden strekker ikke til)

Han sier at han elsker meg, at det er derfor det går bra med han nå, at han har et fast holdepunkt. Sammen med meg har han funnet mange nye intresser og jeg ser at det gleder ham.

Han har hatt tre bra mnd. og påstår at han ikke har noen problem bare vi er sammen.

Elsker gutten, har hjulpet han mye, men akkurat det med penger bekjymrer meg. Noen ganger kommer tvilen og da tenker jeg: Elsker han meg eller er det bare godt og ha økonomisk støtte? Hva skal jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må fatte meg i korthet siden jeg skulle vært i seng. Og det er ikke lett for det er mange vanskelige problemstillinger her.

Vil bare si et par ting.

Du spør om han elsker deg, eller om det er det økonomiske som gjør utslaget. Jeg vet ikke om han elsker deg, men det jeg vet er at å elske noen, eller å bli elsket av noen aldri har vært ensbetydende med å kunne gjøre hverandre lykkelige. Kanskje elsker du han, men tror du du blir lykkelig sammen med ham? Kan han gi deg det du trenger for å bli "lykkelig" selv om det er tilfelle at han elsker deg? Du er redd. Det er en grunn til det tror jeg.

Vh bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykketil

Jeg må fatte meg i korthet siden jeg skulle vært i seng. Og det er ikke lett for det er mange vanskelige problemstillinger her.

Vil bare si et par ting.

Du spør om han elsker deg, eller om det er det økonomiske som gjør utslaget. Jeg vet ikke om han elsker deg, men det jeg vet er at å elske noen, eller å bli elsket av noen aldri har vært ensbetydende med å kunne gjøre hverandre lykkelige. Kanskje elsker du han, men tror du du blir lykkelig sammen med ham? Kan han gi deg det du trenger for å bli "lykkelig" selv om det er tilfelle at han elsker deg? Du er redd. Det er en grunn til det tror jeg.

Vh bugge.

Hei

Eg synes da er bra du stiller deg dei sp.m. Da er du bevist på kva "farer" du kan gå inn i?! Kanskje er han glad i deg? Kanksje økonomien? eg trur det er bare han som veit?

Da viktigaste er at du har åpne auger og reflektere over kva som skjer? Og Økonomien hans strekker ikke til? har han mulighet for å få jobb?komme inn i "samfunnet" på en måte?

får han noko oppfølging hjelp`, så han holder seg stoff fri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...