Gå til innhold

psykiske prob. i forbindelse med misbruk av knark?


edumene

Anbefalte innlegg

blir det behandlet på noen annen måte enn hvis man har en depresjon e.l. av andre åraker?

grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har siden Mai gått på forskjellige antidepressiva, men det hjelper ingenting.

er det viktig å fortelle legen min at jeg ble slik ihvertfall i kombinasjon med misbruk av dop ?

det har gått snart 3 år siden jeg sluttet hardt og brutalt, jeg kan ikke helt tro at det er relevant, men jeg kan ta feil.

har litt problemer med å snakke med legen min, føler jeg bare forteller ting og han leter på pc'n sin etter neste medisin vi skal prøve, klarer ikke helt "betro" meg til noen som virker så uinteressert.

det eneste jeg har sagt er at jeg føler meg deprimert, veldig slapp og vil helst være for meg selv.

jeg skal tilbake på torsdag, håper jeg kan få noen synspunkter før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...